AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Eavisa, Buzzit, Side 2, Side 3, søppelblogger... Lista er lang. Hvorfor klikker folk seg inn på dette og er med på å finansiere videre drift? Mange er til og med så dumme at de tror historiene på de to førstnevnte sidene er sanne. Nei, ikke gi dem et klikk til. Folk linker også til mye av dette på Facebook. Man burde jo heller prøve å skjule at man er inne på slike sider. Blir omtrent like flaut som å lese Se & Hør. Er det bare jeg som ikke trykker på blogglinker fordi jeg vet at det gir dem inntekter? Anonymous poster hash: a532f...ac9 3
Gjest Margit Spat Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Jeg stiller meg selv det samme spørsmålet når jeg tilbringer tid her inne
Florence Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Fordi det er hjernedød underholdning. Jeg sitter med hodet i bøkene og i forskningsartikler på nett dagen lang, så at jeg nyter hjernedød underholdning skammer jeg meg ikke over i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå