Gå til innhold

Dårlig samvittighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt må nå bytte skole pga flytting. Vi flytter fordi jeg fikk jobb et stykke unna i en annen by, og kjøpte leilighet der. Det måtte jo til for å klare oss. Men fader og vondt jeg har det fordet. Barnet mitt sier det går bra, og det virker sånn også, men jeg føler veldig på det. Akkurat nå blør hjertet mitt litt :(

Anonymous poster hash: ae90c...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet mitt må nå bytte skole pga flytting. Vi flytter fordi jeg fikk jobb et stykke unna i en annen by, og kjøpte leilighet der. Det måtte jo til for å klare oss. Men fader og vondt jeg har det fordet. Barnet mitt sier det går bra, og det virker sånn også, men jeg føler veldig på det. Akkurat nå blør hjertet mitt litt :(

Anonymous poster hash: ae90c...fb2

Det er jo litt leit, men lite du kan gjøre med det. Jobb må du ha, uansett. Barnet blir nok raskt vant til nye skole og nye venner, de er jo heldigvis stort sett tilpasningsdyktige. Å flytte til et nytt sted er stort sett litt kjedelig i starten med tanke på venner og alt som er nytt i alle aldre, men det er enklere for et barn som går på skole å få nye venner enn voksne. Det går nok fint. :)

Anonymous poster hash: e3bee...e27

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...