Gå til innhold

Kan man ta bort følgere på instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke blokkere, bare slette de.

Anonymous poster hash: a274d...968
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok ikke. Vil du følge dem g ikke la dem følge deg? La deg få inngang til privatlivet deres og ikke dem til deg? Det er gi og ta altså

Skrevet

Det går nok ikke. Vil du følge dem g ikke la dem følge deg? La deg få inngang til privatlivet deres og ikke dem til deg? Det er gi og ta altså

Vel, jeg har slettet de. Men så plutselig at de fortsatt står under følgere. Vil ikke følge dem heller. Vil bare ha venner og bekjente der, ikke andre.

Gjest pærecider
Skrevet

Da må du sette kontoen din på privatmodus og godkjenne følgeforespørsler, er eneste måte å unngå uønskede følgere, bortsett fra å blokkere dem.

Skrevet

Da må du sette kontoen din på privatmodus og godkjenne følgeforespørsler, er eneste måte å unngå uønskede følgere, bortsett fra å blokkere dem.

Ja men dette er de som allerede følger meg. 

Skrevet

Jeg mener det skal gå ann ja! Jeg hadde en som fulgte meg, som jeg opplevde ble litt for privat. Jeg klarte å fjerne henne fra følgerlisten min, og satte så instagram på privatmodus. Husker ikke hvordan jeg gjorde det da.... du får prøve deg fram... :)

Anonymous poster hash: 17ee0...f4e
Gjest pærecider
Skrevet

Ja men dette er de som allerede følger meg.  Anonymous poster hash: a274d...968

Du kan blokkere de som følger deg også. Har også fått uønskede følgere på min konto, og blokkerte dem, da forsvant de fra følgerlista mi.

Skrevet

Prøvde å blokkere og unblokke, tror det gikk nå! 

TS

Skrevet

Sletter innimellom. Og blir slettet selv også.

Ser det er folk som har masse følgere,som kun er ute for å få mest mulig følgere.

De har tema som har null int for meg

De viser seg gjerne som å like et bilde,for så å legge deg til.

Jeg legger kun til de som har samme intr som meg. Jeg ser på bildene deres,og kommenterer de.

Anonymous poster hash: 3314f...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...