Vitulina Skrevet 18. august 2015 #21 Del Skrevet 18. august 2015 "Vise HUN frem". Henne for guds skyld!!! Det er helt utrolig at en journalist som ettersigende fikk jobb hos NRK ikke kan såpass, slikt lærer de fleste i 8-9 års alderen. Jeg får hodepine av den bloggen og forfatteren av den. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 18. august 2015 #22 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Det er helt utrolig at en journalist som ettersigende fikk jobb hos NRK ikke kan såpass, slikt lærer de fleste i 8-9 års alderen. Jeg får hodepine av den bloggen og forfatteren av den. Man blir visst ikke automatisk verdensmester i rettskriving pga. journalistutdannelse, og særlig ikke journalistutdannelsen fra Norges Kreative Fagskole/Høyskole. Er mange utdannede "journalister" derfra som i dag jobber som bloggere (Anja Johansen, Anette Marie Antonsen, Fotballfrue...) og som har flere skrivefeil enn bloggere på 14. F.eks. Pilotfrue, som tydeligvis ikke har fått med seg forskjellen mellom han og ham: Kilde: http://pilotfrue.blogg.no/1438711404_jeg_er_ingen_antifemi.html Innlegget er redigert for sitering tatt fra blogg. - Pavilion, mod Endret 19. august 2015 av Pavilion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. august 2015 #23 Del Skrevet 18. august 2015 Man blir visst ikke automatisk verdensmester i rettskriving pga. journalistutdannelse, og særlig ikke journalistutdannelsen fra Norges Kreative Fagskole/Høyskole. Er mange utdannede "journalister" derfra som i dag jobber som bloggere (Anja Johansen, Anette Marie Antonsen, Fotballfrue...) og som har flere skrivefeil enn bloggere på 14. F.eks. Pilotfrue, som tydeligvis ikke har fått med seg forskjellen mellom han og ham: Du kan fint bruke han som objekt også, bare du er gjennomført. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 18. august 2015 #24 Del Skrevet 18. august 2015 Man blir visst ikke automatisk verdensmester i rettskriving pga. journalistutdannelse, og særlig ikke journalistutdannelsen fra Norges Kreative Fagskole/Høyskole. Er mange utdannede "journalister" derfra som i dag jobber som bloggere (Anja Johansen, Anette Marie Antonsen, Fotballfrue...) og som har flere skrivefeil enn bloggere på 14. F.eks. Pilotfrue, som tydeligvis ikke har fått med seg forskjellen mellom han og ham: Han/ham er valgfritt, hun/henne er ikke det. Anja Johansen suger når det gjelder korrekt skriftemål. Det blir ikke noe bedre av at hun titulerer seg som journalist heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 18. august 2015 #25 Del Skrevet 18. august 2015 Du kan fint bruke han som objekt også, bare du er gjennomført. Nei, kan du det??! :O Jeg har alltid lært at ham er som him på engelsk, og henne er som her. "I called him yesterday" = "Jeg ringte ham i går". Føler "Jeg ringte han i går" høres helt feil ut, på samme måte som "I called he yesterday". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. august 2015 #26 Del Skrevet 18. august 2015 Nei, kan du det??! :O Jeg har alltid lært at ham er som him på engelsk, og henne er som her. "I called him yesterday" = "Jeg ringte ham i går". Føler "Jeg ringte han i går" høres helt feil ut, på samme måte som "I called he yesterday". Ja, siden 1938. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 18. august 2015 #27 Del Skrevet 18. august 2015 Brb, må sende mail til ungdomsskolelæreren og klage over utdanningen min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. august 2015 #28 Del Skrevet 18. august 2015 Brb, må sende mail til ungdomsskolelæreren og klage over utdanningen min. Får fint an å skrive ham, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. august 2015 #29 Del Skrevet 18. august 2015 Særlig om du også skriver sprog, efter og nu. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 19. august 2015 #30 Del Skrevet 19. august 2015 Tråden er ryddet for sitering tatt fra blogg. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 16. oktober 2015 #31 Del Skrevet 16. oktober 2015 http://www.teamsolli.com/2015/10/13/hvor-giddalaus-gar-det-ann-a-bli/ Hva i alle dager? Er det uvanlig å stikke innom matbutikken uten å ha sminket seg og dusjet først? Å oppdage at du er tom for rømme midt i matlaginga, og å ikke gidde å skifte ut joggebuksa for å springe på butikken? I så fall har jeg gjort handleturer feil hele livet. Og hun vet ikke om mange jenter som tørr å gjøre det revolusjonerende som hun gjorde (nemlig å gå på butikken med tørre lepper og hår som ikke er nydusja)? Da tror jeg kanskje det er på tide å begynne å omgås med mindre overfladiske mennesker. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 16. oktober 2015 #32 Del Skrevet 16. oktober 2015 http://www.teamsolli.com/2015/10/13/hvor-giddalaus-gar-det-ann-a-bli/ Hva i alle dager? Er det uvanlig å stikke innom matbutikken uten å ha sminket seg og dusjet først? Å oppdage at du er tom for rømme midt i matlaginga, og å ikke gidde å skifte ut joggebuksa for å springe på butikken? I så fall har jeg gjort handleturer feil hele livet. Og hun vet ikke om mange jenter som tørr å gjøre det revolusjonerende som hun gjorde (nemlig å gå på butikken med tørre lepper og hår som ikke er nydusja)? Da tror jeg kanskje det er på tide å begynne å omgås med mindre overfladiske mennesker. Får vondt i hodet av henne! Hun bekrefter på en måte alle fordommene jeg har om henne. .. og når jeg i tillegg leser at hjemmeværende Anja har hatt nannyhjelp til sin prematurfødte datter på 1 år og 3 måneder i ett år.. Nei. Nei. Bare nei. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. oktober 2015 #33 Del Skrevet 17. oktober 2015 Får vondt i hodet av henne! Hun bekrefter på en måte alle fordommene jeg har om henne. .. og når jeg i tillegg leser at hjemmeværende Anja har hatt nannyhjelp til sin prematurfødte datter på 1 år og 3 måneder i ett år.. Nei. Nei. Bare nei. Slik at hun kan lunsje med venninner som før og legge falske vipper. Juhu. Hvor mye tid kan kan det liksom ta å skrive kliss like blogginnlegg med bilder av joggesko med annonselenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiji Skrevet 17. oktober 2015 #34 Del Skrevet 17. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor VG etc gir den dama spalteplass. Hun gjør jo ikke noe annet enn å klage og sutre over livet sitt i "Team Sollie". Merkelig at hver gang det er en temasak i media om barnløshet, mobbeofre, mobbere, nannies etc så er hun der med been there, done that. Når EM i svømming var igang, så var det bare sutring fra ende til annen fra den delen av "Team Solli". Livet som selverklært "svømmefrue travelling around the world" er kanskje ikke så gøy som det så ut til for Anjamor... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 17. oktober 2015 #35 Del Skrevet 17. oktober 2015 Slik ender mange barn fra vestkanten opp; mor og far sponser alt livet igjennom og det er en total mangel på selvstendighet. Ett barn er ikke så mye jobb - enda mindre jobb når man faktisk ikke har et normalt arbeidsliv. Jeg får hodepine av bloggen, språket er helt grusomt, hun fremstiller seg selv som en kvinne som har svært få og grunne interesser i livet. I tillegg er det så krampaktig, jeg kan godt valse inn på en butikk etter tre dager på fjellet uten dusj, trenger jeg å skrive en bloggpost om det? Akk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 17. oktober 2015 #36 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Hun virker som at hun har vært veldig skjermet.. De tankene hadde jeg også om å gå ut uten sminke og med fett hår, men da var jeg under 20 år gammel.. Og "Nanny", jeg er all for avlastning, spesielt siden hun er så mye alene. Men det høres jo nesten ut som at det er snakk om hele tiden. Og begrunnelsen? Gå ut på cafe med venninner.. Håper det et lagt frem litt feil og at det er snakk om noen dager i uka. Hun jobber jo ikke. Endret 17. oktober 2015 av neiognei 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 17. oktober 2015 #37 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Jeg har fulgt bloggen, aner egentlig ikke hvorfor. Synes språket er dårlig, og en del av innleggene, hvertfall tidligere, har jeg ikke skjønt bæret av. Men har likevel hatt litt sansen for Anja.. Nå ble jeg ganske provosert. Nanny når man er hjemmeværende? Frøya virker ikke til å ha vært den mest krevende babyen heller, hun har ifølge Anja aldri vært våken på natta. (Noe jeg finner litt merkelig, har hun, som prematur og bitteliten, ikke blitt matet i løpet av natta?) Livet forandrer seg når man får barn, sånn er det bare. Man får ikke gjort alle de tingene man gjorde som barnløs. Sånn er det for alle. Med mindre man ansetter nanny selvsagt Skjønner heller ikke hvorfor hun ikke kan begynne å jobbe dersom Frøya begynner i bhg på nyåret. De fleste av oss har barna i bhg fordi vi jobber eller går på skole. Ikke for å daffe rundt hjemme, gå på cafè og shoppe. Endret 17. oktober 2015 av _Malene 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. oktober 2015 #38 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg heiet på henne før og synes mye som ble sagt om henne var urettferdig etter hun og L ble sammen. Men etter magebildet og sutringen om mammakropper ( begge innlegg er slettet fra IG nå) og den generelle bitter-bloggingen har jeg fått hele dama i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 17. oktober 2015 #39 Del Skrevet 17. oktober 2015 Et nytt magebilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 17. oktober 2015 #40 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hva er bloggadressen hennes nå? Hun bytta vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg