Hege899 Skrevet 17. august 2015 #1 Del Skrevet 17. august 2015 Bare jeg som reagerer på at Anja Johansen velger et bilde av barnet kun iført bleie når det er første gang hun skal vises? Føler det blir litt feil med sånne bilder,spesielt siden det er det eneste bildet av henne .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 17. august 2015 #2 Del Skrevet 17. august 2015 Det blir feil å vise fram ungen i det hele tatt. Kan det ha noe med litt ønsket PR? Har selv en baby og forstår rett og slett ikke tankegangen til kjendiser som deler bilder av ungene sine på sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. august 2015 #3 Del Skrevet 17. august 2015 Prinsippene hennes forsvant etterhvert som"kjendisstatusen" hennes økte. Når graviditeten ble kjent skulle verken termin, navn eller kjønn bli gjort kjent. Men plutselig ble hun kjent for mer enn en rørende minnetale og det berømte magebilde i bhen etter en prematurfødsel gjorde henne til kjendis. Nå er det stadig sponsede blogginnlegg med barneprodukter. Berømmelse smaker mer enn prinsipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. august 2015 #4 Del Skrevet 17. august 2015 Er det noe å henge seg opp i da? Gode gud... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 17. august 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 17. august 2015 Det blir feil å vise fram ungen i det hele tatt. Kan det ha noe med litt ønsket PR? Har selv en baby og forstår rett og slett ikke tankegangen til kjendiser som deler bilder av ungene sine på sosiale medier. Ikke jeg heller. Det er ingen bilder av mitt barn på SoMe og det skal det aldri være heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 18. august 2015 #6 Del Skrevet 18. august 2015 Hvem, hva, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 18. august 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 18. august 2015 Hvem, hva, hvor? http://www.teamsolli.com/2015/08/16/her-er-froya-johansen-solli/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 18. august 2015 #8 Del Skrevet 18. august 2015 http://www.teamsolli.com/2015/08/16/her-er-froya-johansen-solli/ Hvem er disse, og hva er de blitt kjendiser for..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 18. august 2015 #9 Del Skrevet 18. august 2015 "Vise HUN frem". Henne for guds skyld!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. august 2015 #10 Del Skrevet 18. august 2015 Tenkte på det samme, Bringebæret. Har en tendens til å henge meg opp i skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 18. august 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 18. august 2015 "Vise HUN frem". Henne for guds skyld!!! Og hvor står det denne skrivefeilen.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 18. august 2015 #12 Del Skrevet 18. august 2015 Har vi ikke sett bilder av henne mange ganger før da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 18. august 2015 #13 Del Skrevet 18. august 2015 Ikke jeg heller. Det er ingen bilder av mitt barn på SoMe og det skal det aldri være heller Hva er SoMe? Har sett flere skrive om det på kg, har ikke skjønt hva det er😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulvepopcorn Skrevet 18. august 2015 #14 Del Skrevet 18. august 2015 Hva er SoMe? Har sett flere skrive om det på kg, har ikke skjønt hva det er Sosiale medier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 18. august 2015 #15 Del Skrevet 18. august 2015 Hva er SoMe? Har sett flere skrive om det på kg, har ikke skjønt hva det er Sosiale Medier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 18. august 2015 #16 Del Skrevet 18. august 2015 Hva er SoMe? Har sett flere skrive om det på kg, har ikke skjønt hva det er Sosiale medier Sosiale Medier Haha, jeg har lest "so me" (engelsk), overbevist om at dette var et sosialt medium jeg ikke hadde registrert...takk for oppklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 18. august 2015 #17 Del Skrevet 18. august 2015 Haha, jeg har lest "so me" (engelsk), overbevist om at dette var et sosialt medium jeg ikke hadde registrert...takk for oppklaringen Haha samme her!😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 18. august 2015 #18 Del Skrevet 18. august 2015 Og hvor står det denne skrivefeilen.. ? Over hele bloggen! Hun bruker konsekvent "hun" der det skal være "henne". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 18. august 2015 #19 Del Skrevet 18. august 2015 Over hele bloggen! Hun bruker konsekvent "hun" der det skal være "henne". Ja, det var skrivefeil fra bloggen jeg mente. Nesten litt slitsomt å lese da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piapeanøtt Skrevet 18. august 2015 #20 Del Skrevet 18. august 2015 Er ikke hun journalist da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg