Gå til innhold

Teamsolli

Hege899

Anbefalte innlegg

Bare jeg som reagerer på at Anja Johansen velger et bilde av barnet kun iført bleie når det er første gang hun skal vises? Føler det blir litt feil med sånne bilder,spesielt siden det er det eneste bildet av henne ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SelinaKyle

Det blir feil å vise fram ungen i det hele tatt. Kan det ha noe med litt ønsket PR? Har selv en baby og forstår rett og slett ikke tankegangen til kjendiser som deler bilder av ungene sine på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Prinsippene hennes forsvant etterhvert som"kjendisstatusen" hennes økte.

Når graviditeten ble kjent skulle verken termin, navn eller kjønn bli gjort kjent.

Men plutselig ble hun kjent for mer enn en rørende minnetale og det berømte magebilde i bhen etter en prematurfødsel gjorde henne til kjendis.

Nå er det stadig sponsede blogginnlegg med barneprodukter. Berømmelse smaker mer enn prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir feil å vise fram ungen i det hele tatt. Kan det ha noe med litt ønsket PR? Har selv en baby og forstår rett og slett ikke tankegangen til kjendiser som deler bilder av ungene sine på sosiale medier.

Ikke jeg heller. Det er ingen bilder av mitt barn på SoMe og det skal det aldri være heller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på det samme, Bringebæret. Har en tendens til å henge meg opp i skrivefeil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Det er ingen bilder av mitt barn på SoMe og det skal det aldri være heller

Hva er SoMe? Har sett flere skrive om det på kg, har ikke skjønt hva det er😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er SoMe? Har sett flere skrive om det på kg, har ikke skjønt hva det er

Sosiale Medier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Hva er SoMe? Har sett flere skrive om det på kg, har ikke skjønt hva det er

Sosiale medier

Sosiale Medier

Haha, jeg har lest "so me" (engelsk), overbevist om at dette var et sosialt medium jeg ikke hadde registrert...takk for oppklaringen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har lest "so me" (engelsk), overbevist om at dette var et sosialt medium jeg ikke hadde registrert...takk for oppklaringen :fnise:

Haha samme her!😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor står det denne skrivefeilen.. ?

Over hele bloggen! Hun bruker konsekvent "hun" der det skal være "henne".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over hele bloggen! Hun bruker konsekvent "hun" der det skal være "henne".

Ja, det var skrivefeil fra bloggen jeg mente. Nesten litt slitsomt å lese da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...