Gå til innhold

Hva slags sveis skal jeg satse på damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er som følger.. Jeg synes jeg får for lite matcher med dere damer på Tinder/Happn. Enkelt og greit. Jeg er 33 år å har som endel andre menn problemet med at jeg mister håret på hodet, jeg har rett og slett måne om håret gror mer en uke. 
Jeg kjører en stil der jeg barberer håret bort, og er det jeg trives best med uten tvil. Så får jeg som sagt lite matcher på nevnte datingapper o.l. 
Så begynner jeg å lure da på hvorfor det er slik. Det er snakk om at endel damer foretrekker menn med hår enn menn uten hår på hodet. 
Men er det virkelig bedre å gå rundt med en stor måne på hodet enn å kjøre en skalla stil? Vurderer faktisk å la håret og månen gro bare for å teste det ut. ;-) Mest for morro skyld da. 

Dere lurer sikkert på hvordan jeg ser ut ellers, kort fortalt 176 cm og 70 kg, rimelig normalvektig osv. Nå er det ikke sikkert håret er problemet mitt, men er lov å tenke tanken. 

Foretrekker dere skalla eller menn med måne (feks type Lahlum) ? 

Anonymous poster hash: dff31...ddb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sats på hentesveis. Damer synes det er hot hot hot.

Anonymous poster hash: 38d49...951
  • Liker 1
Skrevet

Det er garantert ikke håret som er problemet :-)

Anonymous poster hash: ea375...874

• Liker 2
Skrevet

Kan nesten garantere at du ser bedre ut barbert.

• Liker 7
Skrevet

Sats på hentesveis. Damer synes det er hot hot hot.

Dette. Og gjerne en tupe slik som Donald Trump bruker. Du blir hoooot

Anonymous poster hash: 5d8dd...f66

• Liker 1
Skrevet

Det er garantert ikke håret som er problemet :-)

Anonymous poster hash: ea375...874

Sant. Heller barbert enn å ha måne, jeg er frisør og ser ofte denne problemstillingen. Du ser bare eldre ut med måne.. Selv liker jeg aller best noe langt russere hår på menn, men til og med jeg har en gang falt for en uten hår, som hadde mistet masse og barbert resten. Da var det ikke håret jeg brydde meg om for å si det sånn men resten av han.

Anonymous poster hash: 42295...a3d

Skrevet

Sant. Heller barbert enn å ha måne, jeg er frisør og ser ofte denne problemstillingen. Du ser bare eldre ut med måne.. Selv liker jeg aller best noe langt russere hår på menn, men til og med jeg har en gang falt for en uten hår, som hadde mistet masse og barbert resten. Da var det ikke håret jeg brydde meg om for å si det sånn men resten av han.

Rufsete hår, ikke russere.

• Liker 1
Skrevet

Skallet hode og litt trimmet skjegg er noe damene liker!

• Liker 1
Skrevet

Sats på hentesveis. Damer synes det er hot hot hot. Anonymous poster hash: 38d49...951

Synes det er så lite hot som man kan få det :) Da foretrekker jeg faktisk ingen hår

Skrevet

Hahah nei jeg vil ikke ha mann med måne. Skalla er 100000 ganger bedre! 

Anonymous poster hash: e8040...c2b
Gjest gjestvest
Skrevet

Litt hår fremhever bare månen. Akkurat som en åker hvor et område er ryddet bort: Du ser fort forskjell. Måne får dessuten en til å se eldre ut enn man er. 

Barber bort. 

Skrevet

Saken er som følger.. Jeg synes jeg får for lite matcher med dere damer på Tinder/Happn. Enkelt og greit. Jeg er 33 år å har som endel andre menn problemet med at jeg mister håret på hodet, jeg har rett og slett måne om håret gror mer en uke. 

Jeg kjører en stil der jeg barberer håret bort, og er det jeg trives best med uten tvil. Så får jeg som sagt lite matcher på nevnte datingapper o.l. 

Så begynner jeg å lure da på hvorfor det er slik. Det er snakk om at endel damer foretrekker menn med hår enn menn uten hår på hodet. 

Men er det virkelig bedre å gå rundt med en stor måne på hodet enn å kjøre en skalla stil? Vurderer faktisk å la håret og månen gro bare for å teste det ut. ;-) Mest for morro skyld da. 

Dere lurer sikkert på hvordan jeg ser ut ellers, kort fortalt 176 cm og 70 kg, rimelig normalvektig osv. Nå er det ikke sikkert håret er problemet mitt, men er lov å tenke tanken. 

Foretrekker dere skalla eller menn med måne (feks type Lahlum) ? 

Anonymous poster hash: dff31...ddb

Noen er heldigere enn andre mtp hodeformen, noen passer bare ikke å være skalla\uten hår. Vi kan ikke alle være like heldige som BruceW f.eks.

Kom i samme situasjon som deg når jeg var rundt 29\30år ...jeg visste at jeg ikke passet å være skalla\helt uten hår så var uheldig at jeg hadde genene som gjorde at jeg mista håret.

Så det ødela for meg mht å få meg dame....jeg er også normal ellers, høyere enn 190+ ikke noe mage og nokså greit trent ellers. Men vi lever i en ganske utseende fiksert verden dessverre...hvor det foregår mye ufortjent forhåndsdømming!

Jeg styrer ihvertfall ikke med noe dating apper og den slags...det tror jeg bare blir en nedtur, hører det er vanskelig nok som "normal" :) ender man bare opp med å bli skuffet og lei seg ..så det er nok sikkert greit å styre unna!

Anonymous poster hash: cf1a1...93c

Skrevet

Pass på, for nå blir damene som ville her...  :fnise:  :laugh:

hentesveis-6.jpg

• Liker 3
Skrevet

Barbert er finest 😊 Mange flotte menn uten hår, syns det kan være ganske sexy med en skalla/barbert mann.

Skrevet

Barbert er finest Mange flotte menn uten hår, syns det kan være ganske sexy med en skalla/barbert mann.

Kommer an på hodeformen .....tùpe er kanskje løsningen for mange istedenfor

Skrevet

Barbert og tredagers skjegg 😍👍🏻

• Liker 2
Skrevet

Jeg så faktisk en på t-banen i morges, nesten glattbarbert, kunne se at han var litt tynn på toppen (så bare skygge av hvor håret kom opp), han var superhot! Prøvde å se ham for meg med hår...han hadde nok ikke vært stygg da heller, men uten var best. 

Du kan jo bare la det vokse en cm. eller tre, ta nye bilder og se om det utgjr noen forskjell :) Morsomt eksperiment om ikke annet. 

Skrevet

La ikke merke til det, men kommafeilen i overskriften gir ganske interessante mentale bilder.

• Liker 1
Skrevet

Lite hår = lite damer....

men man får gjort lite med den holdbarhetsdatoen når den først har passert, sånn sett så varierer

holdbarhetsdatoen på menn svært mye fra individ til individ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...