AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg har en god venn. Vi har kjent hverandre i flere år. Gjør ting på tomannshånd. Jeg har lenge vært forelsket i denne vennen. Hva han føler for meg er jeg ikke sikker på. At jeg har samboer kompliserer saken. Men nå har det seg sånn at jeg mer og mer skjønner at jeg kun er interessert i vennen min som kjæreste. Ikke som venn. Som venn er han egentlig bare midt på treet. Grunnen til at jeg har jobbet for å etablere et nært vennskap er at jeg er romantisk interessert. Noen andre som har det slik? At noen er interessante for forhold, men ikke så mye for vennskap? Moralprekener og andre kommentarer om at jeg oppfører meg dårlig mot min samboer er ikke av interesse. Det er ikke det jeg spør om her.Anonymous poster hash: 8dba5...d02
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Aldri hørt om ei dame som er blitt friendzona. Anonymous poster hash: b16f9...1d8 9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Du har prøvd deg på han? Så du er sikker på han ikke er interessert i deg som noe mer enn... en venn? Anonymous poster hash: b16f9...1d8
Petra75 Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Aldri hørt om ei dame som er blitt friendzona. Anonymous poster hash: b16f9...1d8 Da er du ganske sneversynt. Dette skjer hele tiden. TS: Hvorfor er han ikke vennemateriale? Jeg kunne ikke ha blitt forelsket i en jeg ikke kan være venn med heller - det er derfor jeg spør. 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Du har prøvd deg på han? Så du er sikker på han ikke er interessert i deg som noe mer enn... en venn?Anonymous poster hash: b16f9...1d8 Jeg har ikke prøvd meg. Vet ikke om jeg burde?Anonymous poster hash: 8dba5...d02
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Jeg har ikke prøvd meg. Vet ikke om jeg burde?Anonymous poster hash: 8dba5...d02 Hvis du vil finne ut av om han er interessert i deg så må du jo nesten det? Anonymous poster hash: b16f9...1d8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Jeg har ikke prøvd meg. Vet ikke om jeg burde?Anonymous poster hash: 8dba5...d02 Så lenge du har samboer så burde du selvfølgelig ikke. Gjør det slutt med din nåværende kjæreste, da er det bare å "go for it"! Anonymous poster hash: 234c3...5d0 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Da er du ganske sneversynt. Dette skjer hele tiden. TS: Hvorfor er han ikke vennemateriale? Jeg kunne ikke ha blitt forelsket i en jeg ikke kan være venn med heller - det er derfor jeg spør. Tull, kvinner blir ikke friendzoned. De blir fuckzoned, hvor mannen ikke vil ha noe annet enn sex.Anonymous poster hash: f5259...c59 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Da er du ganske sneversynt. Dette skjer hele tiden. TS: Hvorfor er han ikke vennemateriale? Jeg kunne ikke ha blitt forelsket i en jeg ikke kan være venn med heller - det er derfor jeg spør. Godt spørsmål. Jeg er faktisk usikker. Vi har flere felles interesser og vi kan snakke om alt mulig. Likevel synes jeg mange er mer interessante å snakke med enn denne mannen. Det er også en rekke ting vi ikke har felles. Jeg merker at jeg er ekstremt velvillig innstilt til denne vennen. Veldig oppmerksom og forståelsesfull. Men det er trolig kun fordi jeg er forelsket. Hvis jeg skulle finne ut en gang at han er null interessert, så vet jeg ikke om jeg hadde giddet å være så oppmerksom.Anonymous poster hash: 8dba5...d02
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Tull, kvinner blir ikke friendzoned. De blir fuckzoned, hvor mannen ikke vil ha noe annet enn sex.Anonymous poster hash: f5259...c59 Da er vi like langt her, for jeg er ikke bare interessert i sex med vennen min. TSAnonymous poster hash: 8dba5...d02
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 Hvis du vil finne ut av om han er interessert i deg så må du jo nesten det?Anonymous poster hash: b16f9...1d8 Håper at han tar initiativ først!Anonymous poster hash: 8dba5...d02
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Håper at han tar initiativ først!Anonymous poster hash: 8dba5...d02 Det forklarer jo hvorfor du har friendzonet han. Du tør ikke vise at du er interessert. Noe som gjør at han oppfatter det som at du ikke vil noe mer enn vennskap. Tar han initiativ likevel og du ikke er interessert er han en mannssjåvinistisk drittsekk som bare tenker med... Han liker deg, så derfor tør han ikke vise han er interessert. For mye som står på spill for han sånn sett. Så, som sagt, ballen ligger i din halvbane. Anonymous poster hash: b16f9...1d8 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #13 Skrevet 17. august 2015 Det forklarer jo hvorfor du har friendzonet han. Du tør ikke vise at du er interessert. Noe som gjør at han oppfatter det som at du ikke vil noe mer enn vennskap. Tar han initiativ likevel og du ikke er interessert er han en mannssjåvinistisk drittsekk som bare tenker med... Han liker deg, så derfor tør han ikke vise han er interessert. For mye som står på spill for han sånn sett. Så, som sagt, ballen ligger i din halvbane.Anonymous poster hash: b16f9...1d8 Jeg mener at siden det er han som er singel og jeg som er opptatt, så er det han som bør ta initiativet. Jeg har mer å tape, siden det er umoralsk overfor min samboer å prøve meg på vennen. Ser du hva jeg mener?Anonymous poster hash: 8dba5...d02
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #14 Skrevet 17. august 2015 Det forklarer jo hvorfor du har friendzonet han. Du tør ikke vise at du er interessert. Noe som gjør at han oppfatter det som at du ikke vil noe mer enn vennskap. Tar han initiativ likevel og du ikke er interessert er han en mannssjåvinistisk drittsekk som bare tenker med... Han liker deg, så derfor tør han ikke vise han er interessert. For mye som står på spill for han sånn sett. Så, som sagt, ballen ligger i din halvbane.Anonymous poster hash: b16f9...1d8 Det virker som du tar det for gitt at han er interessert. Hvorfor gjør du det?Anonymous poster hash: 8dba5...d02
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #15 Skrevet 17. august 2015 Gjør det slutt med samboeren først, ikke noe er så fælt som når partneren forlater deg.. for en annen.. Moral slutt. Anonymous poster hash: 3ce12...99a 7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #16 Skrevet 17. august 2015 Jeg mener at siden det er han som er singel og jeg som er opptatt, så er det han som bør ta initiativet. Jeg har mer å tape, siden det er umoralsk overfor min samboer å prøve meg på vennen. Ser du hva jeg mener?Anonymous poster hash: 8dba5...d02 Du er feig. Hvis du vil ha ham må du satse.Anonymous poster hash: f5259...c59 6
Fraggzy Skrevet 17. august 2015 #17 Skrevet 17. august 2015 Jeg mener at siden det er han som er singel og jeg som er opptatt, så er det han som bør ta initiativet. Jeg har mer å tape, siden det er umoralsk overfor min samboer å prøve meg på vennen. Ser du hva jeg mener?Anonymous poster hash: 8dba5...d02 Det er tverdt i mot, han kommer aldri til å prøve seg å deg sålenge du er med samboer, vanlige, oppegående menn gjør ikke sånt. Dersom du ønsker noe må DU ta kontakt først. 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #18 Skrevet 17. august 2015 Det er tverdt i mot, han kommer aldri til å prøve seg å deg sålenge du er med samboer, vanlige, oppegående menn gjør ikke sånt. Dersom du ønsker noe må DU ta kontakt først. Og oppegående kvinner sjekker ikke opp vennene sine når de allerede er i et forhold... Catch22Anonymous poster hash: 8dba5...d02 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #19 Skrevet 17. august 2015 Du er feig. Hvis du vil ha ham må du satse.Anonymous poster hash: f5259...c59 Hvordan bør jeg gå fram?Anonymous poster hash: 8dba5...d02
Petra75 Skrevet 17. august 2015 #20 Skrevet 17. august 2015 Tull, kvinner blir ikke friendzoned. De blir fuckzoned, hvor mannen ikke vil ha noe annet enn sex.Anonymous poster hash: f5259...c59 Sier du det? Hm. Jeg må være født i feil kropp, for jeg har blitt friendzona opp til flere ganger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå