AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Skriver dette i håp om at det kan hjelpe noen i fremtiden. Gullsaks i Bergen er begynt med voksing, og har åpningstilbud. Slik jeg forstod det, var det fem års erfaring på hun som skulle utføre voksingen. Endte med at jeg lå der i en time! Hun sa seg ferdig etter en halv time, men det var jo mye hår igjen! Så jeg sa ifra at det ikke var godt nok. Jeg hadde også fått blåmerker. Flere ganger tenkte jeg "drit i det, det blir ikke bedre, la meg bare gå hjem og ty til barberhøvel i stedet. Etter en time så det nesten greit ut, men jeg har blåmerker langs hele bikinilinjen på begge sider! Jeg har tatt brasiliansk flere ganger før, aldri fått ett eneste blåmerke. Har heller aldri tatt mer enn 20 minutter å ta alt. Klart det hender at man finner ett hår eller to når man kommer hjem, men ikke noe sånt som dette! Jeg slapp heldigvis å betale, noe som var bra. Det var jo en hyggelig dame, men jeg var ekstremt skuffet. Reiser til syden denne uken, og hadde faktisk foretrukket barbering fremfor å se misbrukt ut! Hva har jeg lært? Ikke prøv ny salong rett før ferie! Håper noen finner dette under google-søk, om de vurderer behandling der. Føler meg lite lur, og veldig lite lekker nå! Anonymous poster hash: 498dd...9c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå