Gå til innhold

sykt sykt sykt

Fremhevede innlegg

Gjest anonymius
Skrevet

Jeg veit ikke om det allerede finnes et slikt tema liggende her ute, men dette var uansett den eneste plassen jeg kunne få skrive dette hvor jeg kunne være anonym noe jeg plutselig fikk et stort behov for å være.

De siste dagene har det skjedd noe med meg....DET har skjedd igjen.....

etter nesten 10 år med spiseforstyrrelser, depresjoner og liknende, har jeg hatt store problemer med å stole på mennesker. Jeg har bare noen få ganger i løpet av disse årene klart å forelske meg. Forrige gang det skjedde knuste han hjertet mitt i mange tusen biter. Etter et år var jeg overbevist om at jeg aldri kom til å forelske meg igjen.....

Så helt ut av det blå skjedde det igjen....I en av mine gode perioder kom følelsen krypende tilbake....helt plutselig var je på trynet forelska i en av de beste fyrene jeg har møtt i mitt liv!

Alt var antastisk strålende vakkert og ting gikk bra!

MEN nå er jeg tilbake på mitt mest selvdestruktive. Misforstå meg rett, jeg klarer fortsatt å fungere.....Saken er vel bare den at jeg ikke spiser lengre....I tillegg til at jeg ikke lengre klarer å se så mange andre muligheter til å slippe unna mine egne tanker, enn å få hodet mitt og resten av kroppen min til å slutte å fungere.

Skulle ønske jeg helt på egen hånd kunne klare å dytte bort tankene. Skulle ønske jeg kunne slutte å ødelegge meg selv. Slutte å knuse mitt eget selvbilde. Slutte å ta livet av meg selv dag for dag, uten i grunn å ville dø....for jeg vil i grunn ikke det....Jeg vil bare kunne leve uten disse forferdelige nedturene som alltid kommer....

Og kanskje om mine sår hadde befunnet seg på utsiden hadde jeg kunnet fått den hjelpen jeg trenger...

Men dessverre finnes det ikke psykologer (i alle fall ikke som jeg har vært hos) som ser abdre løsninger enn å gi meg piller....

sist gang det skjedde fikk jeg abstinenser når jeg etter tre år skulle trappe ned bruken av dem....

takk fro at dere hørte etter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trøste:

Vet ikke om jeg kan si noen ting for at du skal føle deg bedre...ville bare si at jeg har lest det du skriver, og at det er tøff lesning... :-(

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...