Gå til innhold

rødming

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisan!

Jeg har et problem, og det er at jeg rødmer for ingen ting. Mange ganger skjønner jeg ikke hva jeg rødmer for engang. Har hørt at det finnes tabletter som demper dette. Er det noen som vet hva de heter, og bivirkningene?

Tina :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødming har da vel ikke noe å gjøre med sosial angst?

Skrevet
Rødming har da vel ikke noe å gjøre med sosial angst?

Som oftest har det det. men jeg bare rødmer jeg :oops:

Skrevet

Vær så snill, ikke ta lykkepiller for rødming!!

Rødming har ofte med å gjøre at man føler seg ukomfortabel med oppmerksomhet rettet mot egen person - og mange som plages med rødming har også en litt feil forestilling av at de blir evaluert ofte - altså, at folk rundt dem legger mer merke til dem enn det de faktisk gjør (ikke noen sykdom eller diagnose altså - bare tendenser).

Det kan dermed hjelpe å prøve å ta litt lettere på ting, jobbe med å bli mindre redd for å drite seg ut, samt å tenke masse på at du ikke er så interessant som du tror! :wink:

Skrevet

Same problem her...det er nesten som ein rødmar fordi ein veit at ein kjem til å rødma..dobbelt opp liksom..Det kan skje for ingenting! Det er fælt...det er jo så synlig...tenk om ein kunne gjort slik :flau:

Skrevet

Jeg rødmer. Ofte.

Jeg rødmer selvsagt når jeg er utilpass, men enda oftere fordi det er for varmt, dårlig luft e.l.

Jeg rødmer så ofte at jeg ikke bryr meg om det lengre. Og merker jeg at andre blir satt ut av det så forteller jeg at dette er et fysisk problem jeg har og at de ikke skal legge noe i rødmingen.

Det funker for meg ihvertfall!

:oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...