AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Eller kan også menn like denne serien. Selv om den handler om jordmødre ? Anonymous poster hash: b07a3...17c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det er en serie for kvinner og homser. Heterofile menn vil ikke like den serien. Anonymous poster hash: a6645...fbe
Gjest Margit Spat Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Mannen min syntes de aller tidligste episodene hadde sine lyse sider, da Chummy (Miranda Hart) ankom og var litt komisk klønete, men ut over dette gikk han fort lei
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Det er en serie for kvinner og homser. Heterofile menn vil ikke like den serien. Anonymous poster hash: a6645...fbe Auda! Min mann likte serien....må jeg sjekke filen hans nå da? Anonymous poster hash: 3763a...3f0 1
Tvist Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Når kommer flere episoder av den? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Det er bare kvinner som digger slike tv-serier. Aldri hørt menn fortelle meg at de følger med på Glamour, hotell Cæsar, eller lignende. Anonymous poster hash: a3ddf...d11
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Det er bare kvinner som digger slike tv-serier. Aldri hørt menn fortelle meg at de følger med på Glamour, hotell Cæsar, eller lignende. Anonymous poster hash: a3ddf...d11 Ingen heterofile menn ihvertfal. Anonymous poster hash: b07a3...17c
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Ingen heterofile menn ihvertfal. Anonymous poster hash: b07a3...17c Det er bare kvinner som digger slike tv-serier. Aldri hørt menn fortelle meg at de følger med på Glamour, hotell Cæsar, eller lignende. Anonymous poster hash: a3ddf...d11 Haha håper dere tuller nå... Det er mange menn som følger med på de seriene, jeg vet det personlig at det er mange menn som følger med på Hotel Cæsar. Jeg personlig har fulgt med siden starten og jeg er 100% heterofil
Tvist Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Det er bare kvinner som digger slike tv-serier. Aldri hørt menn fortelle meg at de følger med på Glamour, hotell Cæsar, eller lignende. Anonymous poster hash: a3ddf...d11 De bare tør ikke fortelle det.
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 De bare tør ikke fortelle det. Hvorfor skulle vi ikke tørre å fortelle det? Det er ikke slik at seriene er lagd for damer :fnise.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 Hvorfor skulle vi ikke tørre å fortelle det? Det er ikke slik at seriene er lagd for damer :fnise. Det er de menn som skammer seg over å like ting som kanskje er mer beregnet for kvinner. Men de fleste av de serier som kanskje er mer beregnet for kvinner kan menn også fint se på uten å skamme seg over det.
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Det er de menn som skammer seg over å like ting som kanskje er mer beregnet for kvinner. Men de fleste av de serier som kanskje er mer beregnet for kvinner kan menn også fint se på uten å skamme seg over det. Ja sant, jeg liker Frusterte Fruer veldig godt :D
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Aldri hørt om en heterofil mann som følger med på hotel cæsar? Jeg tror du har en svært, svært begrenset omgangskrets, men det er jo lov det. Anonymous poster hash: 35163...ce9
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Ja sant, jeg liker Frusterte Fruer veldig godt :D Jeg liker en del serier som nok er mer beregnet for kvinner. Men Frusterte Fruer er ikke en av dem
daemonia Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 Herregud da menneske... Å si at det er en serie for kvinner er like dumt som når TV2 mente de hadde en hel kanal for kvinner når de lanserte TV2 Bliss. Jeg har ikke funnet noe som helst på den kanalen som er verdt å få med seg. Og det synes jeg heller ikke såkalte "kvinneserier" er heller. Mannen min har forresten fulgt med på Home & Away i mange år. Og min far synes Glamour er en fantastisk bra serie. Selv så har jeg foretrukket Sopranos og Sons of Anarchy.
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 Jeg liker en del serier som nok er mer beregnet for kvinner. Men Frusterte Fruer er ikke en av dem Pantertante da?
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. august 2015 #18 Skrevet 19. august 2015 Pantertante da? Jeg likte den da jeg var 10-12 år. Men om jeg hadde likt den nå det vet jeg ikke. Har ikke sett den siden jeg var 10-12 år-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå