AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg er så forvirret over en fyr jeg har truffet to ganger. Første daten var utrolig koselig, og vi ble begge enige der og da om å ses igjen. Fikk melding av han i etterkant og tenkte at dette gikk veldig fint. Vi møttes igjen, nok en gang veldig koselig, men ble ikke snakk om å konkret ses igjen. Vi drev og sendte meldinger i etterkant. Etter ca 5 dager spurte jeg om vi skulle ses igjen. Han var veldig opptatt, men sa vi kunne treffes uka etter. Nå har det gått en uke siden han skrev det, og jeg har ikke hørt noe. Jeg følte han var veldig interessert og på etter 1. date, og jeg forstår ikke helt hvorvidt han mistet interessen etter 2. date. Det virket som han fant meg både attraktiv og morsom, og jeg har full forståelse for at han var opptatt og ikke kunne ses. Men nå forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke hører noe? Føler virkelig ikke at jeg kan sende en ny melding da jeg har vist initativ og interesse sist. Så lei av dating. Anonymous poster hash: 4ce0f...410
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Hvis han er attraktiv og morsom kan det jo være andre også liker ham. Anonymous poster hash: d982f...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå