AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg synes såklart andre barn er søte sånn sett. Men når det kommer til andre barn får jeg grøssninger når de har snør i nesa og bæsj i bleia. Og ikke minst sikkel. Får helt panikk, men med mine egne er det ikke noe problem. Andre som har det sånn?Anonymous poster hash: aa55e...22d 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Jepp helt vanlig! Jeg innrømmer glatt at jeg ikke er noe glad i unger generelt, og synes de aller aller fleste (med noen få unntak) er ekle. Men mine egne elsker jeg over alt på jord, og tåler det meste, men digger jo ikke akkurat snørr og bæsjebleier fordet da.... Anonymous poster hash: 10801...a5d
Gjest Vena Cava Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Helt enig med deg TS;) Misliker egentlig unger generelt, spesielt fremmede unger som bråker og lager leven og ikke tar hensyn til folk rundt seg. Selv mine venner og kjærestes barn takler jeg ikke mye tull og tøys fra før jeg klikker eller blir gående rundt som en tikkende bombe fordi jeg holder på å sprekke av sinne. Mine egne har jeg såklart mer tålmodighet med. Sånn er det nok for ganske mange tror jeg;)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Liker barn så lenge de kan oppføre seg ordentlig jeg...! Er ikke glad i barn generelt, men prøver å være snill og ha en tøyelig strikk likevel da. Barnet mitt takler jeg helt fint, men jeg liker veloppdragenhet og det synes i barnet mitt... Hørt bare et par ganger hørt at barnet har oppført seg ufint og ikke er så godt likt i en periode. Anonymous poster hash: bccbf...919
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Det er selvsagt ikke noe deilig, men om man ungen ens har besøk av et bleiebarn så bytter man jo bleie på dette dersom det trengs! Anonymous poster hash: 48f82...d94
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Snørr og bæsj ER ekkelt! Men tror det ligger i instinktene våre at vi skal tolerere våre barns kroppsvæsker Men nusselig er det ikke når bæsjespruten er lengre enn bleien... Anonymous poster hash: ebcaf...935
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Jeg takler veldig dårlig elendig oppførsel hos andre barn. Bæsj og snørr er jo én ting, men frekke fremmede unger får jeg helt fnatt av. Idag på butikken, ble jeg geipet og rukket finger til av en femåring som prøvde å sparke meg fordi jeg...aner ikke, jeg, egentlig...åpnet døren til der melken sto, tror jeg. Da fikk jeg helt frysninger over hvor lite jeg likte den ungen. Anonymous poster hash: 658a2...b1a
Lillemini Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Så snart jeg blir kjent med og glad i et barn er de ikke ekle lengre. Brekker meg litt av grønt snørr på barn jeg ikke kjenner, men mine venninner sine barn kan jeg skifte bæsjebleier på og tørke snørr av uten å tenke over det. Nå har jeg barn selv da, tviler på jeg hadde tatt i bleier med ildtang engang om jeg ikke hadde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå