Gå til innhold

CB med ukesindikator - når fikk du riktig antall uker på den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 4+1 og fikk kun 1-2 uker. Er nysgjerrig på andres erfaringer her. Jeg vet det kun er en indikator, men når vippet den over til 2-3 uker på deg? :)

Anonymous poster hash: 76e29...a1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 uker er tiden siden befruktning. Så da viser den riktig på deg. Om en drøy ukes tid vil du se 2-3 uker.

Skrevet

1-2 uker er tiden siden befruktning. Så da viser den riktig på deg. Om en drøy ukes tid vil du se 2-3 uker.

Men, jeg er jo i teorien 2-3 uker nå (altså 2+2 = 4 uker, og jeg er i tillegg + 1 dag). Forstår at jeg trolig vil få 2-3 etter hvert og at hcg-stigning er noe individuelt, men håper flere har opplevd det samme så jeg slipper å bli alt for urolig :)

Skrevet

Men, jeg er jo i teorien 2-3 uker nå (altså 2+2 = 4 uker, og jeg er i tillegg + 1 dag). Forstår at jeg trolig vil få 2-3 etter hvert og at hcg-stigning er noe individuelt, men håper flere har opplevd det samme så jeg slipper å bli alt for urolig :)

Den viser fra befrukning, så 1-2 uker er iktig når du er 4+1

.

Men dette er veldig individuelt. Jeg fikk 3+ når jeg var 5+0 og var en stund bekymra for om det kunne være flere på vei. Men var bare en da. Trolig har jeg hatt eggløsning litt før jeg trodde, for ble flyttet 5 dager på ul i uke 10.

Anonymous poster hash: 768e3...6b0

Skrevet

Den viste 2-3 da jeg var 5+0 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...