Gå til innhold

Takk for daten melding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på date på lørdag og koste meg masse. Tenkte egentlig å sende en melding og si takk og at jeg gjerne vil møte han igjen. Har ikke snakket sammen etter det. Tenk hvis han ikke koste seg? Hva om han ikke vil se meg igjen? Blir det rart å sende takkemelding? Gidder liksom ikke vente på at han skal ta initiativ ettersom det er han som gjorde det første gang. Men hvordan kan jeg takke og be han ut på en ny date uten at jeg virker helt desperat?

Anonymous poster hash: 8d35c...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid en mulighet for at han ikke syntes at det stemte mellom dere, men i så fall er det absolutt ingenting du kan gjøre med det, så derfor er det heller ikke noe poeng i å gruble over det.

Å sende en melding hvor du forteller at du hadde det hyggelig og foreslår et nytt møte, er ikke å være desperat, det er å vise interesse og intiativ. Det verste som kan skje er at han sier nei, men da vet du til gjengjeld hvor landet ligger, og du kan gå videre.

• Liker 5
Skrevet

Det er alltid en mulighet for at han ikke syntes at det stemte mellom dere, men i så fall er det absolutt ingenting du kan gjøre med det, så derfor er det heller ikke noe poeng i å gruble over det.

Å sende en melding hvor du forteller at du hadde det hyggelig og foreslår et nytt møte, er ikke å være desperat, det er å vise interesse og intiativ. Det verste som kan skje er at han sier nei, men da vet du til gjengjeld hvor landet ligger, og du kan gå videre.

Ja det er likegreit å bare få det avklart. Takk for at du svarte.

Skrevet

Takkemelding synes jeg høres litt rart ut, men for all del, hørt om folk som gjør det, så kanskje det er jeg som er rar. Å spørre om han vil treffes igjen er ikke rart i det hele tatt da, det er jo helt naturlig og sikkert ganske lurt.

Skrevet

Takkemelding synes jeg høres litt rart ut, men for all del, hørt om folk som gjør det, så kanskje det er jeg som er rar. Å spørre om han vil treffes igjen er ikke rart i det hele tatt da, det er jo helt naturlig og sikkert ganske lurt.

Hvorfor syntes du det er rart med takkemelding?

Anonymous poster hash: fc9c8...7da

• Liker 1
Skrevet

Takk for at du gikk ut med meg, ingen andre gidder?!

Takk for sist, jeg koste meg. Skal vi gjenta?

Anonymous poster hash: 1e4c2...fd6

Skrevet

Var det han som inviterte sist? Du kan sende en melding og si at du koste deg og kunne tenke deg å treffes igjen. Hvis han ikke er interessert da får du vite det med en gang i stedet for å bli sittende å lure. 

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor syntes du det er rart med takkemelding?

Synes også det er rart å takke. Jeg takker når noen gir meg noe, ikke for at de gadd å tilbringe litt tid med meg.
Skrevet

I min vennegjeng sender vi alltid meldinger dagen etterpå for å takke for en morsom kveld, sender melding til alle i familien om vi har hatt selskap og takker for dagen som var. Derfor er det kanskje mer naturlig for meg.

Sendte melding og spurte om vi skulle treffes igjen og det ville han heldigvis.

• Liker 2
Skrevet

Synes også det er rart å takke. Jeg takker når noen gir meg noe, ikke for at de gadd å tilbringe litt tid med meg.

Man takker vel ikke for at noen gadd å tilbringe tid med deg.. ? Når jeg har fått slike meldinger har det vært "takk for sist" eller "takk for kjempekoselig date igår".. takk som i at man satte pris på kvelden/daten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...