Gå til innhold

Har du begynt å tenke på det du trenger til vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du begynt å tenke på det du trenger til vinteren, av klær, skotøy, luer, votter, skjerf, ullundertøy og evt annet?

Det har jeg :) Jeg kjøper mye av det jeg trenger utenfor sesong, slik at jeg får det (slikt som ulltøy og annet vintertøy) på salg

Anonymous poster hash: 81883...934
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger virkelig ikke nytt hvert år, så jeg kommer til å bruke det samme som årene før.

Anonymous poster hash: 398e4...fda
  • Liker 9
Skrevet

Har det jeg trenger til vinteren. 

Signerer 398e4...fda med at de fleste av oss trenger virkelig ikke nytt hvert år, så her også blir det jeg har fra før brukt i år også.

Når det er behov for nye nytt så gjør jeg som deg; kjøper utenfor sesongen.

Anonymous poster hash: c972d...1ab
  • Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har jo alt jeg trenger fra forrige vinter. Det er jo fullt brukbart. Det eneste jeg trenger er noen nye strømpebukser, men det haster ikke akkurat.

• Liker 2
Skrevet

Nei, har alt jeg trenger fra før. 

Anonymous poster hash: ce9e3...839
  • Liker 1
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Trenger og trenger... har begynt å tenke på hva jeg har lyst:fnise:

Gjest pærecider
Skrevet

Har det meste jeg trenger, det eneste jeg mangler er et par tykke strømpebukser og et par høye vinterstøvletter med for. De jeg hadde i fjor var så slitte at jeg måtte kaste dem, etter mange års bruk. Foretrekker å kjøpe færre, men dyrere kvalitetsko enn å ha masse billige sko.

Skrevet (endret)

Jeg fikk en pakke fra zalando for noen uker siden med en vinterjakke, tjukke hansker og vintersko! 
Den gamle vinterjakka mi begynte å bli noen år gammel og innholdet datt litt ut gjennom kragen  :fnise: 

Endret av Adara
Skrevet

Trenger et par sko som ikke lekker vann, og ønsker meg en ny kåpe. Tror jeg skal strikke meg en ny lue.

Gjest Seajewel
Skrevet

Trenger en ny kåpe, og skal ha nytt skjerf, lue og selbuvotter. 

Skrevet

Skal lære meg og stå på ski , endelig :) . Så det blir skiutstyr.

Skrevet

Ja, trenger ny vinterjakke så kikker etter det, men lite som har kommet av det enda som jeg har sett. Ellers behøver jeg ikke mye nytt, muligens noen tykke strømper.

Anonymous poster hash: 3e347...ef8

Gjest lipgloss
Skrevet

Har lyst på noen nye tykke strømpebukser av god kvalitet ellers så har jeg det meste:) tror jeg da:)

Skrevet

Je har byntt å sylte ned agurker. Og å grave laks. Har fått god avling på kornet i år og har også mye kjøtt som ligger på salt. Je håpe itte vinteren i år blir like kald som den i fjor.

Anonymous poster hash: 9fdc8...ed8
  • Liker 5
Skrevet

Gikk hull på vinter skoene mine så har så vidt begynt å se etter nye. uten om det har jeg det meste. eller skulle hatt en bh eller noe i ull siden jeg får så fort brystbetennelse.

Anonymous poster hash: 2cbc5...815
Skrevet

Trenger og trenger... har begynt å tenke på hva jeg har lyst:fnise:

Helt enig!

Trenger absolutt ingenting, men har lyst på mye og vet av erfaring at jeg kommer til å kjøpe mye :).

Anonymous poster hash: 3a80b...894

Skrevet

Gikk hull på vinter skoene mine så har så vidt begynt å se etter nye. uten om det har jeg det meste. eller skulle hatt en bh eller noe i ull siden jeg får så fort brystbetennelse.

Anonymous poster hash: 2cbc5...815

Pierre Robert har i alle fall sportsbh i ull! Har ikke testet den selv, men er veldig fornøyd med andre ting fra det merket. http://pierrerobert.no/sports-bh-merinoull-raspberry-red/p/536

Anonymous poster hash: 51573...483

Skrevet

Har du begynt å tenke på det du trenger til vinteren, av klær, skotøy, luer, votter, skjerf, ullundertøy og evt annet? Det har jeg :) Jeg kjøper mye av det jeg trenger utenfor sesong, slik at jeg får det (slikt som ulltøy og annet vintertøy) på salg Anonymous poster hash: 81883...934

Alt dette ligger i skapet klart til bruk fra sist vinter og gjerne vintrene før sist vinter.

Anonymous poster hash: 153bb...1b4

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. 

- Pavilion, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...