summerrain Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Fant bare gamle tråder om dette merket. Vurderer å prøve det selv, men vil gjerne høre noen erfaringer først, siden det er såpass dyrt. Så er det noen her inne som har prøvd noe fra dette merket? Evt hva og hva syns du? Husker du pris?
Bananfluggu Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Har brukt det et halvt års tid nå (rens, dagkrem og nattkrem), og var minst like fornøyd (om ikke mer fornøyd) da jeg brukte Dermalogica, som i tillegg kan bestilles på nett litt rimeligere. Går derfor tilbake til Dermalogica nå som Elixir-produktene mine er oppbrukt. Jeg har normal hud, ingen egentlige problemområder, men synes det er viktig å forebygge rynker samt vedlikeholde fuktbalanse osv. Min mening. :-)
pærebrus93 Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Jeg har også brukt det et halvt års tid, kjøpte full pakke med rens, Niactil, pads, Smoothing Cream, dagkrem med spf30 i tillegg til øyekremen. Ingen tvil om at dette har gjort huden min kvisefri, klar og "stram", men det har også strippet vekk alt av fuktighet i huden. Jeg flasser hver dag og er avhengig av fuktmaske både på dagtid og på natta. Sminke holdes ikke på, heller ikke spraytan. Ergelig når man har brukt flere tusen!
Lady Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Bruker niactil og peeling pads fra elixir. Kan ikke se jeg har merket noe forskjell på huden
mereo Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Bruker niactil og peeling pads fra elixir. Kan ikke se jeg har merket noe forskjell på huden Bruker Niactil, tror helt ærlig ikke den har gjort de store endringene for huden min heller. Fuktfattig, så jeg har egentlig bare prøvd andre løsninger.
summerrain Skrevet 21. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2015 Tusen takk for svar har kjøpt niactil med ett gavekort jeg hadde, så håper den funker for meg! Men tror ikke det blir innkjøp av resten av serien da. Trenger sårt en ny ansiktsrens, men får lete videre
Lady Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Bruker Niactil, tror helt ærlig ikke den har gjort de store endringene for huden min heller. Fuktfattig, så jeg har egentlig bare prøvd andre løsninger. Nei, kjedelig :/ Fikk inntrykk av at Niactil er et mirakelprodukt, men den gang ei.. Lei av svindyre produkter som ikke utgir noen som helst forskjell.
mereo Skrevet 21. august 2015 #8 Skrevet 21. august 2015 Nei, kjedelig :/ Fikk inntrykk av at Niactil er et mirakelprodukt, men den gang ei.. Lei av svindyre produkter som ikke utgir noen som helst forskjell. Jeg kombinerer det med andre fukt serum (så kalt layering) og fuktmaske om morgenen. Så det holder hele greia i sjakk. Jeg tror ikke den gjør huden noe verre, men det mirakelproduktet de skryter det til å være er jeg ikke enig i at det er.
Lady Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Jeg kombinerer det med andre fukt serum (så kalt layering) og fuktmaske om morgenen. Så det holder hele greia i sjakk. Jeg tror ikke den gjør huden noe verre, men det mirakelproduktet de skryter det til å være er jeg ikke enig i at det er. Enig.. Gjør ikke huden min verre heller, men til 800kr forventer man å se bedring i huden. Det produktet lovet jo gull og grønne skoger, men er ikke annet enn bortkastet penger :/
mereo Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Enig.. Gjør ikke huden min verre heller, men til 800kr forventer man å se bedring i huden. Det produktet lovet jo gull og grønne skoger, men er ikke annet enn bortkastet penger :/ Absolutt. Jeg har vel egentlig konkludert med at andre ting funker bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå