Gjest devy79 Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Er så utrolig trist og deprimert og lei mg nå...... Har hatt den supersøte og herlige lille pusen i 4 uker, og bl kjempeeglad i henne... Hun har vært veldig aktiv og har måttet passe på som en smed. Jeg bor i øverste etasje. I dag hadde jeg vinduet oppe for å lufte litt fodi det var så varmt og snude meg bort i 2 sek og da ørte jeg bare noe ... Hun hadde vært i vinduet og falt helt ned, 15 meter.. Hrregud dette er den verste kvelden jeg har hatt, gikk ned og hentet henne, men hun var helt katatonisk og rolig, og så ut som hun hadde det vondt, pluss at hun blødde fra nesen. Jg tok henne med til dyrlegen, som undersøkte henne og sa at hun hadde fått indre blødninger i leveren...herregud , jeg er så trist, hylskrek til veterinæren og måtte bare t en beslutning om å la henne sovne inn fordi dyrlegen sa at prognosene var ekstremt dårlig... Dette ble et rotetet innlegg, men jeg har det bare helt forferdelig. Elsker dyr og katter og spesielt denne lille tulla som jeg bare fikk lov til å ha i 4 uker. Gråter og gråter og er redd jeg ikke kommer til å få sove i natt....
Honey Dew Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Så forferdelig trist å høre. Kan ikke gjøre annet enn å sende deg 1 000 x 1
Gjest hells bells Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Så leit,alltid trist når kjæledyr dør,samme hvor lenge du har hatt dem
Gjest Tekola Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Ryddet for krenkende utsagn og svar til dette. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Stor klem. Anonymous poster hash: 3060f...561 Anonymous poster hash: 3060f...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå