Gå til innhold

Har du datet mange før?

Dating, forhold, sex og dumping  

23 stemmer

1. 1. Har du datet mange gjennom hele livet ditt?

• Ja
      8
    • Nei
      15
  2. 2. Ville du gitt opp å søke etter en partner hvis du hadde misslykkes mye?

• Ja
      8
    • Nei
      15
  3. 3. Har du sex tidlig?

• Ja
      11
    • Nei
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg har datet mange i hele mitt liv, men jeg har hatt tre forhold. Er 38 år. 

Er det noen som føler at de har datet mange gjennom livet sitt? Eller er jeg alene om det? Jeg har gått på en del bommerter, der jeg har hatt sex med noen som bare vil ha meg til elskerinne, eller at jeg har blitt dumpet og følt meg elendig i de tre forholdene jeg har hatt. 

Høres kjærlighetslivet mitt tragisk ut? Eller ville dere bare stått på videre? 

Anonymous poster hash: de01e...dd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hva er datet, og hva er mange? Snakker vi sexpartnere? Folk man har "tatt en kaffe" med?

• Liker 3
Skrevet

Tja, hva er datet, og hva er mange? Snakker vi sexpartnere? Folk man har "tatt en kaffe" med?

Jeg har ikke antallet på hvor mange jeg har datet i hele mitt 38 år gamle liv, men jeg har hatt forhold innimellom. Har hatt 3 faste lengre forhold. Men det er vel dumt å gå rundt å telle opp alle dater man har hatt i hele livet sitt. Date- menes med bare å møtes over kaffe eller gå en tur for å se om det kan være noe. Jeg har forsøkt mest gjennom nettet. 

Skrevet

Jeg har vært på enkeltdate med kanskje oppimot 20 stk. En tre-fire stk har det blitt flere dater med. Jeg har kun hatt én kjæreste (min nuværende). Jeg er 33. Jeg har ikke hatt sex med andre enn kjæresten min. 

Anonymous poster hash: 1d5e0...8f6
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på enkeltdate med kanskje oppimot 20 stk. En tre-fire stk har det blitt flere dater med. Jeg har kun hatt én kjæreste (min nuværende). Jeg er 33. Jeg har ikke hatt sex med andre enn kjæresten min. 

Anonymous poster hash: 1d5e0...8f6

Jeg er 38 år, har datet ca 24 stykker i hele mitt liv. 3 av de har det blitt et forhold med. Et veldig langt ett, og to som varte i 1 års tid. ca 5 stykker av de ble jeg dumpet av på første date. Mens jeg har dumpet 1 på første date. Ellers så har jeg dumpet 5 personer som ønsket seriøst forhold med meg. Utenom det så har alle de andre vært mer ute etter å ha meg som elskerinne. 

Jeg synes at jeg har datet mange, og at resultatene av datingen er dårlig, men egentlig så er det ikke så ille. Jeg traff de fleste gjennom nettdating, og jeg har jo hatt muligheter på noen forhold innimellom, selv om tallene mine høres litt negative ut av og til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...