Gå til innhold

Arg! Frustrert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på 4 dater med en mann nå. Han er i slutten av tredveåra, har vært ungkar hele livet annet enn et par korte forhold, aldri vært samboer og har ikke barn.

Etter første date var han veldig "på", etter andre date roet det seg litt og nå kan han gå dager uten å si noe/gi lyd fra seg. Han snakker aldri om neste gang, alt foregår liksom i nået. Jeg kvier meg for å ta opp hva han tenker om ting osv.. føler han er veldig dårlig på sånt. Nå sitter jeg og verker etter å sende melding, men vil ikke..

Hva hadde dere gjort? Vi hadde sex fjerde daten og sexen var super..

Anonymous poster hash: cd853...5b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i litt lik situasjon, har møtt han 3 ganger, han var veldig på etter 1. date, deretter dabbet det av. Nå har jeg tatt mest kontakt, og føler jeg ikke kan ta initativ til neste date. Vi har ikke hatt sex enda.

Jeg tenker at du egentlig ikke kan tape noe på å sende melding - er han interessert så vil han møte deg. Tror også at 4. date for en del kan virke veldig kort for å begynne å avklare ting, selv om jeg virkelig forstår behovet for det. Jeg ville sendt en konkret melding med forslag til å møtes.

Anonymous poster hash: 5d0ec...b15
Skrevet

Du høres overfladisk ut ...du får date et kvinnfolk neste gang - da får du masse meldinger og lyd fra mobilen hele tiden.

Dessuten så er det vanlig at moblen til kvinnfolk piper og uler i et sett døgnet rundt ..så av respekt for 

å ikke legge beslag på hele kapasiteten så skriver vi ikke melding om alt nei. 

Anonymous poster hash: e0216...f1a
Skrevet

Du høres overfladisk ut ...du får date et kvinnfolk neste gang - da får du masse meldinger og lyd fra mobilen hele tiden.

Dessuten så er det vanlig at moblen til kvinnfolk piper og uler i et sett døgnet rundt ..så av respekt for

å ikke legge beslag på hele kapasiteten så skriver vi ikke melding om alt nei.

Anonymous poster hash: e0216...f1a

Overflatisk? Hmm?

• Liker 1
Skrevet

Dere har hvert deres liv så helt normalt at man ikke sender meldinger hele tiden eller planlegger så mye.
Om du ikke hører fra han hver dag spiller ikke det noen rolle, men om det alltid går en måned i mellom kan du jo begynne å bli skeptisk.

Anonymous poster hash: 3b29c...972
Skrevet

Dere har hvert deres liv så helt normalt at man ikke sender meldinger hele tiden eller planlegger så mye.

Om du ikke hører fra han hver dag spiller ikke det noen rolle, men om det alltid går en måned i mellom kan du jo begynne å bli skeptisk.

Anonymous poster hash: 3b29c...972

Så det er helt vanlig etter 4 dater at man fortsatt ikke vet om man sees igjen og når/hvor man har hverandre? :o

Skrevet

Kanskje han tror du ikke er så interessert. Om han var veldig "på" og du bare tok imot kan han jo ha gitt litt opp.

Anonymous poster hash: 7cd15...720
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje han tror du ikke er så interessert. Om han var veldig "på" og du bare tok imot kan han jo ha gitt litt opp.

Nei jeg tok initiativet til to av fire dater. Og jeg har gitt uttrykk for at jeg vil sees igjen.

Skrevet

Da er han vel usikker selv.

• Liker 1
Skrevet

Andre? :(

Skrevet

Jeg hadde sendt mld og hørt om han ville møtes igjen til helgen. Sier han nei så er saken grei.

Anonymous poster hash: bc448...7ac

Skrevet

Enten er han en slik som må sparkes bak - hardt. Eller så aner han ikke hva han vil.

Du får gi det en sjangse til. Be han ut og kjør litt hardt ut.

Anonymous poster hash: cbebd...1aa
Skrevet

Jeg hadde sendt mld og hørt om han ville møtes igjen til helgen. Sier han nei så er saken grei.

Anonymous poster hash: bc448...7ac

Enten er han en slik som må sparkes bak - hardt. Eller så aner han ikke hva han vil.

Du får gi det en sjangse til. Be han ut og kjør litt hardt ut.

Tusen takk.. skal følge tipset og spørre om han vil treffes i helgen, og prøve å få noe ut av han da.. selv om det ikke er såå kult å løpe etter en mann, har aldri opplevd det før haha

Skrevet

Tusen takk.. skal følge tipset og spørre om han vil treffes i helgen, og prøve å få noe ut av han da.. selv om det ikke er såå kult å løpe etter en mann, har aldri opplevd det før haha

Noen menn er litt snodige der. De vil at vi skal ta føringen, men det virker ikke som de alltid tror på at vi mener det. Så noen må bearbeides ganske mye før de får hue ut av sanda.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...