AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Før i tiden når jeg var litt yngre, kunne jeg opplevde at folk snudde seg etter meg på gata. Ikke fordi jeg var så sinnsykt pen sånn sett, men hadde en fin kropp,en fin utstråling, og et søtt ansikt. Var ei typisk søt jente liksom. Nå lenger får jeg ikke en dritt oppmerksomhet, ALDRI snur noen seg lenger, de ser ikke en gang på meg et sekund. Jeg har fått barn og kroppen har forandret seg litt, men jeg har vel ikke mistet sjarmen min også? Tydeligvis er ikke sjarm ene og alene nok. Fader, jeg føler meg stygg for tiden. Det er ikke en plass jeg føler meg anonym utseendemessig nå, det er evigheter siden noe prøvde å sjekke meg opp. Og de bare avviser meg hvis jeg er den som sjekker opp. Er jeg ute på byen, kommer ingen bort lenger, og går eller flytter seg hvis jeg prøver å prate eller sette meg ned. Før likte folk selskap av meg, vi hadde gode samtaler og lo mye. Nå er jeg plutselig lite verdt når utseende er borte. Jeg er fortsatt meg liksom, med en god personlighet. Men når ingen vil prate med meg føler jeg meg både stygg og kjedelig. Hvis jeg begynner å snakke med noen på nettet og de får se flere bilder av meg hvis jeg legger dem til på facebook så er de plutselig ikke interessert mer. Det skjer gang på gang. Når jeg ser meg selv i speilet synes jeg at jeg forstatt er litt søt, men det er jeg vist alene om. Fikk psoriasis for noen få år tilbake også på store deler av beina som gjør at jeg føler meg enda mindre attraktiv. Herregud, jeg er 26 år og føler meg rett og slett ubrukelig. Jeg steller meg hver dag, er ren, har pene klær osv. Så jeg prøver så godt jeg kan å ta meg godt ut, men det hjelper ikke. Fader og jeg føler meg ensom Anonymous poster hash: e5b65...d58
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Før i tiden når jeg var litt yngre, kunne jeg opplevde at folk snudde seg etter meg på gata. Ikke fordi jeg var så sinnsykt pen sånn sett, men hadde en fin kropp,en fin utstråling, og et søtt ansikt. Var ei typisk søt jente liksom. Nå lenger får jeg ikke en dritt oppmerksomhet, ALDRI snur noen seg lenger, de ser ikke en gang på meg et sekund. Jeg har fått barn og kroppen har forandret seg litt, men jeg har vel ikke mistet sjarmen min også? Tydeligvis er ikke sjarm ene og alene nok. Fader, jeg føler meg stygg for tiden. Det er ikke en plass jeg føler meg anonym utseendemessig nå, det er evigheter siden noe prøvde å sjekke meg opp. Og de bare avviser meg hvis jeg er den som sjekker opp. Er jeg ute på byen, kommer ingen bort lenger, og går eller flytter seg hvis jeg prøver å prate eller sette meg ned. Før likte folk selskap av meg, vi hadde gode samtaler og lo mye. Nå er jeg plutselig lite verdt når utseende er borte. Jeg er fortsatt meg liksom, med en god personlighet. Men når ingen vil prate med meg føler jeg meg både stygg og kjedelig. Hvis jeg begynner å snakke med noen på nettet og de får se flere bilder av meg hvis jeg legger dem til på facebook så er de plutselig ikke interessert mer. Det skjer gang på gang. Når jeg ser meg selv i speilet synes jeg at jeg forstatt er litt søt, men det er jeg vist alene om. Fikk psoriasis for noen få år tilbake også på store deler av beina som gjør at jeg føler meg enda mindre attraktiv. Herregud, jeg er 26 år og føler meg rett og slett ubrukelig. Jeg steller meg hver dag, er ren, har pene klær osv. Så jeg prøver så godt jeg kan å ta meg godt ut, men det hjelper ikke. Fader og jeg føler meg ensom Anonymous poster hash: e5b65...d58 Du har blitt for avhengig av bekreftelser opp igjennom tidene ...og jeg vil ikke anbefale nå å desperat lage masse profiler rundt om og bruke det mediumet som rene bekrefelses huber... Det lyser at du egentlig ikke er interessert i menn ..men bare bekreftelsen og oppmerksomheten - så når du har fått den evt så dumper du vedkommende....urghh jeg er så LEI av dere. Anonymous poster hash: 95099...7d0 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Sånn går det noen ganger. Folk som har fått mye oppmerksomhet og bekreftelsen blir desperate og gjør hva som helst for å få det igjen. Så turnoff som en bombe. Anonymous poster hash: 06c32...cd8
Summers Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Kanskje du bare har hatt uflaks, skal veldig lite til for kvinner å få oppmerksomhet på byen. Så kan jo hende du bare har gått bort til de få som ikke var interesserte. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Du høres nesten deprimert ut, så det er ikke sikkert det er utseendet som gjør at folk ikke virker så interesserte lenger, men at humøret ditt ikke er som før. Du kan ikke ha forandret utseende så veldig mye når du fortsatt er ung. Tenk på de som er 50 - de kan klage! Uansett tror jeg det er bra for deg å trene. Da kommer du i bedre humør og blir mer fornøyd med kroppen. Anonymous poster hash: 52054...02c 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Du har blitt for avhengig av bekreftelser opp igjennom tidene ...og jeg vil ikke anbefale nå å desperat lage masse profiler rundt om og bruke det mediumet som rene bekrefelses huber... Det lyser at du egentlig ikke er interessert i menn ..men bare bekreftelsen og oppmerksomheten - så når du har fått den evt så dumper du vedkommende....urghh jeg er så LEI av dere. Anonymous poster hash: 95099...7d0 Hæ? Hvordan fikk du det ut av innlegget? Det ikke sant ihvertfall. Jeg er bare ensom. Ønsker meg virkelig en kjæreste som jeg kan dele livet med.Anonymous poster hash: e5b65...d58 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Sånn går det noen ganger. Folk som har fått mye oppmerksomhet og bekreftelsen blir desperate og gjør hva som helst for å få det igjen. Så turnoff som en bombe. Anonymous poster hash: 06c32...cd8 Hva mener du med "gjør hva som helst" ? Jeg føler meg ikke attraktiv nok lenger. Alle trenger å føle seg litt attraktive. Det går jo på selvtilliten. Det er en ærlig sak at jeg fikk oppmerksomhet før og ikke nå. Såklart ønsker jeg meg det enda, for jeg ønsker virkelig å finne en som vil være med meg.Anonymous poster hash: e5b65...d58
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Du høres nesten deprimert ut, så det er ikke sikkert det er utseendet som gjør at folk ikke virker så interesserte lenger, men at humøret ditt ikke er som før. Du kan ikke ha forandret utseende så veldig mye når du fortsatt er ung. Tenk på de som er 50 - de kan klage! Uansett tror jeg det er bra for deg å trene. Da kommer du i bedre humør og blir mer fornøyd med kroppen.Anonymous poster hash: 52054...02c Ja, det kan være sant. Mulig jeg kanskje ikke ser det selv. For føler meg blid og imøtekommende, men kanskje jeg blir sett på som trist og sur. Det skal jeg ta til meg. Jeg trener både styrke og kondisjon nå for og kunne trives bedre med egen kropp Anonymous poster hash: e5b65...d58
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Kanskje du bare har hatt uflaks, skal veldig lite til for kvinner å få oppmerksomhet på byen. Så kan jo hende du bare har gått bort til de få som ikke var interesserte. Du har et poeng, det er bare det at det skjer med alle jeg prøver å snakke med. Har også opplevd å være eneste i vennegjengen som ikke blir invitert videre noe sted. De har ikke en gang giddet å snakke med meg selvom jeg har prøvd. Så jeg går alene hjem, mens de andre drar. Beklager at jeg syter så, jeg bare har det litt vondt.Anonymous poster hash: e5b65...d58
Summers Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 (endret) Du har et poeng, det er bare det at det skjer med alle jeg prøver å snakke med. Har også opplevd å være eneste i vennegjengen som ikke blir invitert videre noe sted. De har ikke en gang giddet å snakke med meg selvom jeg har prøvd. Så jeg går alene hjem, mens de andre drar. Beklager at jeg syter så, jeg bare har det litt vondt.Anonymous poster hash: e5b65...d58 Skjer meg hele tiden så forstår godt der er vondt. Men om du hadde draget før så kan jeg umulig tro at du er for stygg til å få oppmerksomhet på byen nå. Jeg vet ikke hvor mange du har prøvd deg på men min erfaring er at mange kvinner prøver seg på ganske få menn i løpet av en kveld, om man da i tillegg sjeldent går ut så kan man jo ved uflaks ende opp med å bare få avslag. I vennegjengen min har i hvert fall flere jenter fått avslag uten å være kjedelige eller stygge. De har bare hatt uflaks med når de kom bort til oss. Edit: Og er venninnegjengen din større enn guttegjengen dere prater med så blir det jo fort kjipe situasjoner. Sånn må det jo nesten bli uten at du trenger å være stygg eller kjedelig. Endret 16. august 2015 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Og forresten, jeg aldri blitt overøst med bekreftelse i yngre dager. Jeg har alltid bare vært en "vanlig søt jente". Bare fikk mere oppmerksomhet, det må man jo nesten få på en måte for å finne noen. Skal jeg ha en kjæreste må jo personen være tiltrukket av meg fysisk også.Anonymous poster hash: e5b65...d58
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Vel, før var du signel og barnløs. Nå er du alenemor. Kanskje det kan ha litt å si?Anonymous poster hash: 0a177...e05 3
Summers Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 (endret) Vel, før var du signel og barnløs. Nå er du alenemor. Kanskje det kan ha litt å si?Anonymous poster hash: 0a177...e05 Sikkert vanskeligere å få kjæreste, men ikke for oppmerksomhet på byen. Endret 16. august 2015 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #14 Skrevet 16. august 2015 Vel, før var du signel og barnløs. Nå er du alenemor. Kanskje det kan ha litt å si?Anonymous poster hash: 0a177...e05 Jeg skjønner godt at en alenemor ikke er like ettertraktet, men de vet jo ikke at jeg er en alenemor når jeg kommer bort. Jeg pleier ikke å gå bort å si "hei, jeg er en alenemor".Anonymous poster hash: e5b65...d58 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #15 Skrevet 16. august 2015 Skjer meg hele tiden så forstår godt der er vondt. Men om du hadde draget før så kan jeg umulig tro at du er for stygg til å få oppmerksomhet på byen nå. Jeg vet ikke hvor mange du har prøvd deg på men min erfaring er at mange kvinner prøver seg på ganske få menn i løpet av en kveld, om man da i tillegg sjeldent går ut så kan man jo ved uflaks ende opp med å bare få avslag. I vennegjengen min har i hvert fall flere jenter fått avslag uten å være kjedelige eller stygge. De har bare hatt uflaks med når de kom bort til oss. Edit: Og er venninnegjengen din større enn guttegjengen dere prater med så blir det jo fort kjipe situasjoner. Sånn må det jo nesten bli uten at du trenger å være stygg eller kjedelig. Takk for flott svar, jeg ser veldig godt hva du mener Anonymous poster hash: e5b65...d58
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #16 Skrevet 16. august 2015 Tror heller det er selvtiltten din som ikke er like tydelig(selvtilitt er sexy og gir utstråling!) enn at du plutselig har blitt uattraktiv. Så jobb heller med det, så tenker jeg det kommer tilbake:) Kanskje du kan gi seg selv en liten makover? Ikke nødvendigvis så mye som skal til. Anonymous poster hash: a491c...5af
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #17 Skrevet 17. august 2015 Du må bare akseptere at du ser ut som du ser ut. Har ikke noe for seg å stresse over noe du ikke kan forandre. Slapp av, aksepter at du er som du er og nyt livet. Der er mange bra ting i livet som du kan gjøre og oppleve, som ikke er avhengig av om en mann snudde seg etter deg på gata. Tenk på barnet ditt. Har du lyst at det skal vokse opp og lære fra deg av man er bare vakker og spennende om andre mennesker sier det om han/ henne? Har du lyst at hun skal vokse opp og lære at det er viktig å gjøre seg til for andre for å få selvtillit? Jeg syns du burde begynne å se mindre på hvor mye folk gir deg oppmerksomhet, og fokusere mer på å oppdra et barn som skal føle seg verdsatt uavhengig av hvor mange som snur seg etter det. Fokuser på at barnet kan vokse opp i et hjem der mamma tørr å være seg selv og akseptere både seg selv og andre personer som ikke er modeller. Gi barnet en verden som har bedre verdier enn de du vokste opp med. En verden der utseende er mindre viktig enn å være en bra, fornuftig person Anonymous poster hash: d22ad...f28 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #18 Skrevet 17. august 2015 Det samme har skjedd med meg, gått fra for mye oppmerksomhet til veldig lite og jeg vet jeg ser penere ut nå til og med, så mulig det ikke har noe med utseende ditt å gjøre! Jeg er mer dyster, moden og innesluttet enn før og tror jeg utstråler dette. Anonymous poster hash: 5b122...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå