Gå til innhold

Trendy skolesekk med god nok plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynner på videregående imorgen, og har helt glemt å se etter en ny sekk! Derfor trenger jeg litt hjelp med å finne en stilig skolesekk som også har god nok plass til det jeg trenger (2-3 bøker, laptop m/lader, pennal, matboks, kanskje litt ekstra?).

Jeg har sett på denne:

https://www.zalando.no/spiral-bags-ryggsekk-black-bh754h01a-q11.html

Til tross for at den er veldig innenfor min smak, tror jeg det blir litt for lite med 17L... Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjellreven kånken-sekkene er veldig poppulære, du får dem i mange størrelser.

Skrevet

Sekkene vi selger på jobb til vgs er 35 liter, så jeg vil påstå at 17 liter er altfor lite.

Har ingen gode forslag på hvilken sekk, men størrelsen bør være rundt 35 liter.

Veldig kjedelig å måtte ha veske i tillegg til sekken for å få med laptopen.

Personlig har jeg sort Bergans sekk på 37l, går på høgskolen, og da får jeg pc, et par lesebøker og skrivebøker, pennal, mat og drikke samt den store røde lovboka.

• Liker 1
Skrevet

jeg har Fjellreven Kånken. den er 16L og det synes jeg er passe. får plass til macen, bøker, pennal, matboks osv. alt jeg trenger :-)

Anonymous poster hash: 62c2f...f14
Gjest Tigress
Skrevet

Misoppfatt meg rett, eg er absolutt for å bruke ryggsekk og ikkje bag eller veske på skulen, men er ikkje "trendy" og "sekk" per definisjon motsetnadar?? 

Skrevet

Sats på noe annet en den superhippe fra Fjellräven som alle andre har i alle fall. Kjenner et par som kjøpte den og den er langt i fra god for ryggen når man bærer litt.

Skrevet

Misoppfatt meg rett, eg er absolutt for å bruke ryggsekk og ikkje bag eller veske på skulen, men er ikkje "trendy" og "sekk" per definisjon motsetnadar?? 

Vesker er garantert mer populært, jeg har selv en veske foreløpig. De er bare så fæle å bære på. Det er mange sekker som kan ble sett på som trendy, for eksempel er Fjellreven-sekkene populære (men desverre over budsjettet..).

Skrevet

Ryggsekk har blitt en del av motebildet. Det begynte vel med Hipster-bølgen som tok opp Känken, etter det hoppet de fleste motehusene på trenden. (trend-veskene fra S/S 2014, Vogue)

TS, nå kjenner jeg ikke til ditt budsjett (eller hvordan prisene er i Norge), men kanskje sekkene fra Herschel eller Eastpak kan appellere? Ellers har man Mi-Pac, Vans og Adidas som følger motebildet ganske så bra (Adidas har jo blitt kjent for sine trendy samarbeid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...