AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Kan si det slik, at den "tar for mye plass" om dere skjønner... Kan ikke heller godt krympe den heller Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 0e67c...44a
Gjest O.G. Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor tar den tungen for mye plass i munnen din da?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor tar den tungen for mye plass i munnen din da? Nei, ikke i munnen min, men i huset mitt Anonymous poster hash: 0e67c...44a
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 (endret) Ta den ut av potta og del den opp i ønsket antall blader med røtter på. Plant alt sammen igjen med ny jord og passe stor potte. Jeg hadde tre digre planter en gang, tok alle ut av pottene og plukket ut de minste bladene og dermed restartet jeg dem på nytt. De har nå blitt like store som moderplantene var. --- Kan også dele et blad opp i mindre biter og sette dem i god jord med en plastpose over (husk å skjære noen små huller i posene så de får luft) så det blir et lite drivhus. Nye småplanter skal kunne vokse frem da, hvis en tar godt vare på dem. Endret 16. august 2015 av Hoppetaujenta 1
Gjest Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 😂😂😂 Jeg trodde først at det var enda en "klage på svigermor"-tråd! Stemmer forøvrig for å dele opp planten. Eller kjøpe en større potte. 3
globalagogo Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 😂😂😂 Jeg trodde først at det var enda en "klage på svigermor"-tråd! Stemmer forøvrig for å dele opp planten. Eller kjøpe en større potte. Herregud jeg også hahaha
Gjest Sly Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Jeg trodde først at det var enda en "klage på svigermor"-tråd! Stemmer forøvrig for å dele opp planten. Eller kjøpe en større potte. Det var jo det TS la opp til at folk skulle tro, da.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Salt?Anonymous poster hash: ff8e4...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå