AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Jeg vet ikke helt hvor "jeg har han". Vi har holdt på en stund. Vi har snakket om det før, men jeg synes det er på tide å snakke om det igjen. Nå begynner jeg å studere, og jeg jobber helg. Så vi får ikke sett hverandre på hvertfall en uke, og det tærer litt på meg det at jeg ikke vet. Jeg pratet med han på tlf i går, men da sviktet jeg....Jeg klarte ikke å formulere meg og jeg klarte ikke å få frem noe som førte til at vi snakket om det. Jeg tenkte å ringe han i kveld, men jeg tror jeg må ha litt hjelp av dere for hvordan jeg skal komme i gang! Jeg vil jo ikke ødelegge en hyggelig samtale. Vi prater som regel om hva vi har gjort, planer for uken ol. Så jeg føler jo ikke for å plutselig buse ut med "du, hva tenker du om oss nå"? Anonymous poster hash: 27b4c...aee
Gjest Gjest_solstrålen123 Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Du kan jo starte samtalen veldig vennlig som å spørre om han har hatt en fin helg/dag eller hva han har gjort i dag. Og når han svarer på det regner jeg med samtalen er på en måte i gang. Når dere er ferdig å snakke om det, så forteller du bare forsiktig at du har tenkt litt siden sist dere møttes og vil ha svar på en del ting. Så forteller du litt som du skriver over, at du tenker på dette med studier og jobb osv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Jeg liker å ringe når jeg gjør tilfeldige ting som kan være relevant for han. Foreksempel om han er fotball fan, ringer jeg etter jeg har vært på fotballpuben eller etter å ha sett et kjempe søtt barn i fotball drakt sånn at jeg kan snakke om det. Eller om vi spiste pizza sist vi var sammen kan jeg ringe når jeg spiser pizza et annet sted å si hvor mye bedre/dårligere den var enn den vi spiste, da ruller som regel samtalen av seg selv. Syns det er vanskelig og skummelt å ringe veldig planlagt bare for å høre hvordan han har det. Anonymous poster hash: f644a...dd7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Du begynner først drikke 0.5 liter vodka. Så ringer du og alt går som smurt. Dette fikser du TS!Anonymous poster hash: d1562...1b6 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Jeg ville startet med "hei". Anonymous poster hash: b1971...280
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Du kan jo starte samtalen veldig vennlig som å spørre om han har hatt en fin helg/dag eller hva han har gjort i dag. Og når han svarer på det regner jeg med samtalen er på en måte i gang. Når dere er ferdig å snakke om det, så forteller du bare forsiktig at du har tenkt litt siden sist dere møttes og vil ha svar på en del ting. Så forteller du litt som du skriver over, at du tenker på dette med studier og jobb osv. Å, jeg klarte det ikke! Er så dårlig på slikt. Han tok ikke tlf så sendte han en mld om at jeg ville prate litt. Så når han ringte opp igjen så spurte han om det var noe spesielt jeg ville snakke om, men jeg klarte ikke si det... Men han tok intiativet til at vi skal treffes til uken da, så jeg fikk jo litt bekreftelse på at han fremdeles vil da. Men det irriterer meg grenseløst at jeg ikke klarer å snakke om slike ting. Kanskje jeg heller får prøve å ta det opp når vi skal være sammen til uken. Anonymous poster hash: 27b4c...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå