Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Odin Jensenius, eller Klaus Joachim Sonstad som han er mindre kjent som, er en artig skrue til mann å være. Bartefrie trøndere er et særsyn i seg selv, og når de i tillegg er mer enn bare ufrivillig morsomme blir man nesten fan! Men til saken: RL-Odin, altså Klaus, har en datter som heter Milla. JEg synes det er på sin plass å gratulere både KG og ikke minst opphavskvinnen selv med at datteren er oppkalt etter et tidligere KG-nick. Sånn skal det være. Dersom vi ved neste korsvei får en datter, så kanskje vi kan døpe henne cand alt? Eller andrine22? Andre forslag?
Suzy Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Hey, hey, hey!!!!! Suzy - ingen over ingen ved siden...
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Jeg glemte en liten presisering; noen andre gode forslag?
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 hellu ...ser liksom ikke helt for meg å kalle en søt, liten baby for Gamle Alex...
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #8 Skrevet 14. september 2004 ...ser liksom ikke helt for meg å kalle en søt, liten baby for Gamle Alex... :veldigsur: "Du gamle gode alex'en min" Hva kan vise mer kjærlighet en det :klø:
Suzy Skrevet 14. september 2004 #10 Skrevet 14. september 2004 Jeg glemte en liten presisering; noen andre gode forslag? *furter* Du vet godt at du hadde vært heldig om du fikk et så vakkert og intelligent lite pikebarn (om enn litt stripete) som meg!
Sandman Skrevet 14. september 2004 #11 Skrevet 14. september 2004 Et sidespor... ...hvorfor er det så få som døper guttebarn til Vidkun...??
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #12 Skrevet 14. september 2004 ...eller Sandman, for den del...
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #13 Skrevet 14. september 2004 Det tok faktisk hele to timer og tre kvarter før denne ble flyttet til snikk-snakk. Hvem har forsømt seg så grovt?
Suzy Skrevet 14. september 2004 #14 Skrevet 14. september 2004 Slappe moderatorer... Kan du ikke starte noen løse tråder overalt i forumet da trøffel - og ta tiden... Sjekke formkurven på dem, mener jeg
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #15 Skrevet 14. september 2004 Slappe moderatorer... Kan du ikke starte noen løse tråder overalt i forumet da trøffel - og ta tiden... Sjekke formkurven på dem, mener jeg :fy: Da kommer de ikke til å ta oss seriøst når vi virlkelgi mener det som i "uenig" tråden på ris og ros, de nstår nå forsatt på snikk- snakk da :-? Sankk om avsporing :o
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #18 Skrevet 14. september 2004 Det tok faktisk hele to timer og tre kvarter før denne ble flyttet til snikk-snakk. Hvem har forsømt seg så grovt? Jeg har forresten fått streng beskjed om å ta selvkritikk for denne slemme, onde, udokumenterte og tvers igjennom usaklige meldingen. Strikken strekkes med dette tilbake igjen.
Gjest Fighter Skrevet 14. september 2004 #19 Skrevet 14. september 2004 Gjest og Anonym Nå er da fine navn...
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #20 Skrevet 14. september 2004 Gjest og Anonym Nå er da fine navn... - Hva skal barnet hete? - Anonym Nå *noterer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå