AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Hei. Jeg har en venninne som reiser ett år til USA nå. Beholder hun sitt norske nr selv om hun bytter til et amerikansk abonnement? Vil jeg evnt. bli koblet videre til henne om jeg ringer hennes norske nr selv om hun benytter et annet abonnement? Gjelder det samme med sms? Litt mange spørsmål, men er ikke veldig erfaren på dette området. Takker for svar. Anonymous poster hash: 0cb93...8e7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Nei, ikke med mindre hun setter opp viderekobling til det amerikanske nr. til det amerikanske abonnementet. Anonymous poster hash: 61a98...f59
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Nei, amerikanske abonnementer har naturlig nok amerikanske nummer. Om du blir viderekoblet eller ikke kommer helt an på om hun beholder sitt norske abonnement i tillegg ti det nye amerikanske, og om hun i så fall setter opp viderekobling. Det samme gjelder for viderekobling av SMS. Jeg tror nok du bare må belage deg på å bruke det amerikanske nummeret hennes. Det vil antakelig bli unødvendig dyrt for henne å bruke både et norsk og et amerikansk abonnement (uten at jeg kjenner prisene). Anonymous poster hash: f544e...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå