AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 vurderer å flytte dit etter å ha gått på visning på et hus. Men vil gjerne høre litt hva slags omdømme Hosle har i Bærum, hvordan det er å bo der, hva slags nabo miljø osv... mange takk.. Anonymous poster hash: 80f9e...957 Anonymous poster hash: 80f9e...957
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Syns det er veldig koselig der, hyggelig strøk å bo i gode turmuligheter og passelig sentralt. Eneste er at det i mai er myyye bråk fra russebusser der, men det overlever man vel. Anonymous poster hash: 7a3e4...f6c
dillyduzit Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Miljøet var ok, mye ungdommer (ungdomskolen er jo i nærheten, hosle skole, eikeli). Bussen gikk ikke akkurat ofte (halvtime - kontra oslo hvert 5 min) Opplevde ikke som skummelt å gå alene på nettene, jeg opplevde ikke så mye støy fra russebusser, ei heller festing fra områdene rundt. Koste meg der på den tiden, jeg hadde nok ikke bodd der i dag, men det handler litt om hvor jeg er i livet og hvor jeg jobber. Men familie? Hadde absolutt vurdert hosle.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Barnevennlig, flott sted. Dyrt, men godt plassert mtp kollektivtrafikk hvis man jobber i byen. Ikke blant mine favoritter, men et trygt valg. Anonymous poster hash: fb23d...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå