AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Nå er det jo skolestart igjen imorgen. Jeg pleier alltid å kjøpe nye klær til barna til 1 skoledag fordi jeg er vant med det fra jeg var liten. Men hva gjør andre, pleier dere å kjøpe nye klær til skolestart? Anonymous poster hash: 7c10c...e55
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Jeg får mitt første skolebarn i morgen. Har ikke kjøpt noe nytt akkurat i anledning skolestart. Jeg jobber i klesbutikk, så han får egentlig stadig vekk noe nytt. Så han skal ha på seg et antrekk han bare har brukt i et par bursdager de siste mnd, men ikke stivpyntet, en mørk jeansaktig bukse og en pikèskjorte, Anonymous poster hash: 621c7...6a0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Åh så spennende, masse lykke til med skolestart imorgen ^^ Anonymous poster hash: 7c10c...e55
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Åh så spennende, masse lykke til med skolestart imorgen ^^Anonymous poster hash: 7c10c...e55 Takk, tror mor har mest sommerfugler i magen Anonymous poster hash: 621c7...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Ja, de får noe nytt, men det er hverdagslig pent tøy. Kombinerer litt det at det er skolestart med at det er tid for noe nytt, ettersom vi ikke kjøper klær så ofte. Anonymous poster hash: f687a...1c7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Nei, de får stadig vekk noe nytt. De tar på seg noe av det nyeste, men bestemmer antrekk selv, så jeg blir ikke å kjøpe noe jeg ikke selv ville valgt. Datteren min velger en halvpen kjole, så det er ok.Anonymous poster hash: ab538...cb9
Harlekin Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 (endret) Jeg har ikke kjøpt noe nytt. Vi var i butikken sist helg, og spurte 6-åringen om hun ville ha nye klær til skolestart, men nei, det trengte hun ikke. Så da kjøpte vi ikke noe Hun skal gå i en fin bomullskjole hun har brukt én gang før, og ny eller nesten ny strømpebukse/stilongs som vi hadde fra før. Fin blir hun uansett De fleste av dagens barn får nok nye klær ofte, det er ikke helt samme stasen som det var "før i tiden" ... Endret 16. august 2015 av Harlekin
ViljaH Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Jeg har kjøpt litt nytt til skolestart, men det er mest fordi han trengte flere bukser og gensere. Jeg kunne gjort det neste uke også, men greit med alt som er gjort. Imorgen blir det visst pent vær, så nybuksa og nygenser blir igjen hjemme, så tar vi på shorts og pikéskjorte han har fra før. Veldig fint sammen det da, så mor er fornøyd. Han bryr seg ikke tror jeg. Har fått nye sko også, mest fordi han trenger det til høsten-første skoledag fin dag i "innvie" dem.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Ungene fikk nyklær 1. skoledag i 1. klasse. Ellers har de ikke fått spesiell oppdressing til skolestart, men tar feks på seg en bukse og en overdel de fikk i løpet av sommerferien.Anonymous poster hash: cdb1c...0e5
Furstina Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Inför skolstart rensar vi ut gamla kläder och skor, köper nytt där det behövs. Något speciellt nytt har de nog inte på sig förste skoldag. Rent och helt som passar att leka i.
Millimani Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Venninna mi som har skolejente fra i dag kjøpte ny bukse til henne, og ellers matboks og pennal. Sko og t-skjorte/genser bruker hun av noe hun har hatt lenge. Ikke nødvendig med nytt til hvert skoleår starter. Heller ikke nødvendig å være stivpyntet. Ha på noe hverdagslig som ikke er av det mest staselige, men samtidig ikke av de mest "stygge" klærne.
Gjest SykkelJenny Skrevet 17. august 2015 #13 Skrevet 17. august 2015 De fikk nye klær til første skoledag i 1. klasse ... ellers kun ved behov. Men alltid rene og hele klær, selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå