AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Har kjøpt meg noen nye, sorte håndklær (fra H&M Home), vasket de og tenkte ikke noe mer på det, før jeg kom ut i av dusjen i dag og så at jeg var blitt svart. Loingen slutter sikkert etter en stund uansett, men er det noen som har tips til hvordan jeg kan bli fort ferdig med det? Har ikke tørketrommel dessverre, så det er ikke noe alternativ. Anonymous poster hash: ae56b...2ce
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Vet ikke hvordan du vasker håndklær til vanlig, men kokevask sliter jo mer på tøyet (= fjerner mer lo) enn vask på lavere temperaturer. Anonymous poster hash: 0bbdb...e9e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Bruker som regel 60 grader, men kan jo kanskje prøve med en runde på 95. Anonymous poster hash: ae56b...2ce
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Har kjøpt meg noen nye, sorte håndklær (fra H&M Home), vasket de og tenkte ikke noe mer på det, før jeg kom ut i av dusjen i dag og så at jeg var blitt svart. Loingen slutter sikkert etter en stund uansett, men er det noen som har tips til hvordan jeg kan bli fort ferdig med det? Har ikke tørketrommel dessverre, så det er ikke noe alternativ. Anonymous poster hash: ae56b...2ce Jeg ville klaget på de , fått igjen pengene, og kjøpt håndduker i bedre kvalitet et annet sted Anonymous poster hash: 6f0b1...82b 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Vask dem to-tre ganger på 60. Vil tro det meste gir seg. Ikke bruk skyllemiddel.Anonymous poster hash: a928a...cb2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Ta dem ut og rist dem. Eller som en annen sier, hev kjøpet. Anonymous poster hash: 12eea...837 1
peppermyntete Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Jeg ville klaget på de , fått igjen pengene, og kjøpt håndduker i bedre kvalitet et annet stedAnonymous poster hash: 6f0b1...82b Jeg har fått svindyre håndklær i "fantastisk" kvalitet som ikke skulle loe eller farge av eller noen ting. De loet som bare pokker. Billige fra IKEA loer mindre.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Jeg ville klaget på de , fått igjen pengene, og kjøpt håndduker i bedre kvalitet et annet sted Anonymous poster hash: 6f0b1...82b Ta dem ut og rist dem. Eller som en annen sier, hev kjøpet.Anonymous poster hash: 12eea...837 De var på salg i nettbutikken, så jeg tror ikke det er bare-bare å få byttet de inn igjen. Vask dem to-tre ganger på 60. Vil tro det meste gir seg. Ikke bruk skyllemiddel.Anonymous poster hash: a928a...cb2 Takk, jeg skal prøve det Anonymous poster hash: ae56b...2ce
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Vi fikk noen litt dyre i gave for litt siden. På de stod det at de skulle vaskes i kaldt vann første gangen. Kanskje det kan hjelpe.Anonymous poster hash: 75bef...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå