Gå til innhold

Funnet tilbake til gammel flørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang hatt en flørt, der kontakten ble brutt pga tid, sted eller andre faktorer, og så funnet tilbake til hverandre?

Gikk da flørte like lett som sist dere hadde kontakt? Ble det noe mer ut av dette? Hvor lenge var dere uten kontakt?

Jeg har alltid bare gått videre, men nå fikk jeg et lite hint fra en gammel flørt. Litt skummelt men veldig spennende også.

Anonymous poster hash: 7b9fd...9fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har :) vi traff hverandre sporadisk 3-4 mnd før vi brøt kontakten. Han tok kontakt et halvt år senere, men det tok enda noen mnd før jeg gikk meg på å treffes. Nå har vi truffet hverandre flere ganger i uken siden jul og ting går bare bedre og bedre. Det har tatt litt tid for meg å stole på han siden det var han som brøt første gang, men som sagt går det veldig bra nå. Mye bedre enn første "omgang" ;)

Anonymous poster hash: 4aabe...a6d

Skrevet

Så koselig å lese. Kanskje det betyr litt mer når ingen av partene glemmer hverandre til tross for en peride med avstand.

Jeg har alltid gått videre og aldri sett meg tilbake før. Kanskje prøve noe nytt :P

Skrevet

Vel... Når jeg nå ble separert og registrerte meg på Sukker var en av de første som dukket oppe der (med match på over 90%) en flørt fra studietiden. Skal sies at han aldri var noe mer enn akkurat en jeg flørtet litt uskyldig med, siden jeg var i et annet forhold, men kjemien var god den. Og vi var gode venner som hadde mye gøy sammen et par år, før avstand, tid og at jeg var i et annet forhold m.m. gjorde at kontakten gled ut i sanden. Har tatt opp kontakten med han nå, foreløpig bare på mail. Han ville gjerne komme på besøk, men vi har ikke fått det til å passe foreløpig pga. unger m.m. Tar det helt avslappet, og er vel mer innstilt på å gjenoppta vennskap enn at det skal bli så mye mer. Men hvem vet?

Bakgrunnen og hva som skjedde første gang har nok mye å si for om det er lurt å gjenoppta kontakten. Det hadde ikke vært aktuelt å gjenoppta kontakten med noen av de som jeg faktisk har hatt et forhold med. Det er en grunn til at det ble slutt den gangen.

Anonymous poster hash: 3de80...23a
Skrevet

Spennende. Håper det går bra.

I mitt tilfelle ble flørten avsluttet pga ytre påvirkninger. Hadde tid og sted vært på plass så kanskje vi hadde utviklet noe da. Nå er det mer rom og tid for oss. Håper jeg.

Skrevet

Jeg hart en tendens til å resirkulere gamle flørter når jeg er singel, det er noe med å vite hva man får. Som oftest kommer jeg fort på hvorfor det aldri ble oss, men om det var ytre ting som kom i mellom kan det jo være verdt et forsøk, ev. om det kom av umodenhet som nå er borte.

Min rekord er nok han jeg har flørtet med på og av siden jeg var fjorten; vi er nå nærmere førr. Det kommer aldri til å bli oss, men jeg er for glad i ham til å slippe helt. Han var min første ordentlige crush, og den følelsen kommer fortsatt tilbake, men det er 14årige meg som fortsatt liker 15årige ham, den voksne delen av meg ser jo at det aldri ville funket. Jeg skal i hvert fall kontakte ham igjen etter at begge har passert 40, da har vi surret rundt i tenåra, 20 åra, 30 åra og 40åra, gjennom 90, 00 og 10 tallet :fnise: Han har aldri vært forelsket i meg, så det er heldigvis ingen fare for knuste hjerter lenger (er han i et forhold ligger jeg selvfølgelig unna!).

Anonymous poster hash: 28925...fc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...