Gå til innhold

selge mine fotografier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rett plass for mitt spørsmål, men fant ingen som omhandler fotografi osv. Jeg er hobbyfotograf, har utdanning innen media og flere fotokurser bak meg. Får alltid masse skryt for bildene jeg tar, og er selv fornøyd også. Jeg er på leit etter en side på nett hvor jeg kan selge mine bilder. Noen som vet?

Anonymous poster hash: 3dba5...967
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er rett plass for mitt spørsmål, men fant ingen som omhandler fotografi osv. Jeg er hobbyfotograf, har utdanning innen media og flere fotokurser bak meg. Får alltid masse skryt for bildene jeg tar, og er selv fornøyd også. Jeg er på leit etter en side på nett hvor jeg kan selge mine bilder. Noen som vet?

Om du melder deg inn i foto.no, kan du sikkert få tips der fra mange fotografer

Anonymous poster hash: 40c3e...f37

• Liker 1
Skrevet

500px blant annet. 

Skrevet

Foto.no  har et eget forum der du kan skrive tråder, og du kan også finne info i igamle tråder angående nettsider for salg av bilder (og fotografenes erfaring med de forskjellige nettsidene)

Du kan også legge ut bilder selv på foto.no

Anbefales! :)

Anonymous poster hash: 40c3e...f37
Skrevet

500px blant annet. 

Har lagt bruker der nå og lastet opp noen bilder... Hvordan kommer jeg videre? Forstår ingenting av denne siden..

Skrevet (endret)

Har lagt bruker der nå og lastet opp noen bilder... Hvordan kommer jeg videre? Forstår ingenting av denne siden..

Du må vel være plus bruker om jeg ikke tar helt feil. Glemte å si i fra om det. Skal logge inn å se litt, så kommer jeg tilbake med svar. 

edit: Gå på settings - store, fra derfra kan du velge det som skal selges. Tungvint, men det fungerer. Behøver ikke å være betalende bruker. 

Endret av dillyduzit
Skrevet

Du må vel være plus bruker om jeg ikke tar helt feil. Glemte å si i fra om det. Skal logge inn å se litt, så kommer jeg tilbake med svar. 

edit: Gå på settings - store, fra derfra kan du velge det som skal selges. Tungvint, men det fungerer. Behøver ikke å være betalende bruker. 

Tusen takk! Tror jeg har funnet ut av litt mer. Har 14 dager free trial, og etter dette må jeg betale. Har du opplevd noen salg? Når jeg går på setting og store, står det på alle bildene "Status: available"

Skrevet

Tusen takk! Tror jeg har funnet ut av litt mer. Har 14 dager free trial, og etter dette må jeg betale. Har du opplevd noen salg? Når jeg går på setting og store, står det på alle bildene "Status: available"

Endret på det nå, var en aktiv fotograf før (utdannet fotograf) men holder på med det på hobbybasis, så har lite bilder der inne fra før. Kan ikke du sende meg linken din på pm, så kan jeg sjekke den ut? 

La de nettopp ut for salg, så kan dessverre ikke svare på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...