AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Da ble jeg dumpet i går. Vi var ikke kjærester, men hadde datet en lang stund. Jeg var veldig betatt og kunne virkelig se for meg vi som et par. Bare synd han ikke følte det samme. Jeg har hatt en litt dårlig magefølelse i det siste. Han har ikke vært så interessert og brukt lang tid på å svare meg osv. I går var jeg hjemme hos han, hvor han sa han ikke så for seg en framtid med meg. Det var best å avslutte det.. Det føles ikke rett sa han. Det er så kjipt. Jeg måtte holde igjen tårene og gråt i bilen. En felles venninne sa hun trodde han hadde møtt en annen jente. Det er helt forferdelig å bli dumpet Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Er bare lei meg og skuffet.Anonymous poster hash: 1ad8d...074 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Isj.. jeg føler med deg Vet veldig godt hvordan du har det - selv om jeg aldri har blitt dumpet ansikt til ansikt, kun via den feige måten, ved at han bare har sluttet å svare/ta kontakt.. Akkurat nå føles alt helt dritt, men jeg lover deg at du om en stund kommer til å innse at han uansett ikke var den rette og at det var bra han avsluttet det før enn senere. Det vil komme en ny mann som vil være den rette for deg Jeg er i datingfasen selv nå og det er en følelsesmessig berg og dalbane for å være ærlig, vet ikke hvor jeg har han og venter hele tiden på at han skal avslutte det.. Å date er ikke enkle greier :/ Anonymous poster hash: 2917b...096
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Da ble jeg dumpet i går. Vi var ikke kjærester, men hadde datet en lang stund. Jeg var veldig betatt og kunne virkelig se for meg vi som et par. Bare synd han ikke følte det samme. Jeg har hatt en litt dårlig magefølelse i det siste. Han har ikke vært så interessert og brukt lang tid på å svare meg osv. I går var jeg hjemme hos han, hvor han sa han ikke så for seg en framtid med meg. Det var best å avslutte det.. Det føles ikke rett sa han. Det er så kjipt. Jeg måtte holde igjen tårene og gråt i bilen. En felles venninne sa hun trodde han hadde møtt en annen jente. Det er helt forferdelig å bli dumpet Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Er bare lei meg og skuffet.Anonymous poster hash: 1ad8d...074 Jeg har det forferdelig ennå , etter at jeg ble dumpet for 4 måneder siden. Jeg og han har holdt kontakt etterpå som venner pluss sex, men nå har jeg merket at han forsvinner mer og mer, og jeg er kjempelei meg .... Er redd at han har funnet en ny dame... Anonymous poster hash: afeab...56b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Fint å få det ut!! Men det trenger ikke være så forferdelig. Det er jo mye mer forferdelig å dedikere seg og sine følelser til en som ikke gjengjelder de. Det er helt fair å si fra at man desverre ikke syntes man passer sammen, og det er også viktig å si det og ta det i mot, for et forhold skal være så dypt og spesielt at det skal være perfekt match. Tenk om man syntes at man passet sammen med alle, da hadde jo ikke den man var sammen med vært så spesiell allikevel? Leit at det ikke alltid blir sånn som man ser for seg og håper forhold til gjengjeldte følelser, men prøv heller å vær lettet over at han sa i fra enn at han skulle føre deg bak lyset enda lenger og du hadde blitt enda mer glad og involvert i han! Dette er ikke verdens undergang selvom jeg forstår at du føler deg skuffet nå. Anonymous poster hash: 051fc...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Jeg har det forferdelig ennå , etter at jeg ble dumpet for 4 måneder siden. Jeg og han har holdt kontakt etterpå som venner pluss sex, men nå har jeg merket at han forsvinner mer og mer, og jeg er kjempelei meg .... Er redd at han har funnet en ny dame... Anonymous poster hash: afeab...56b Det er vel du som startet den tråden om dette - men jeg ville bare si at det ikke er lurt å ha sex med noen man ikke er kjæreste med lenger. Men det har du vel merket.. det er bare å skade seg selv. Syntes det er ganske kynisk at eksen din å bruke deg for sex når han vet at du har følelser fortsatt. Sier mye om han som person. Anonymous poster hash: 2917b...096 6
Gjest Rose11 Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Det er vel du som startet den tråden om dette - men jeg ville bare si at det ikke er lurt å ha sex med noen man ikke er kjæreste med lenger. Men det har du vel merket.. det er bare å skade seg selv. Syntes det er ganske kynisk at eksen din å bruke deg for sex når han vet at du har følelser fortsatt. Sier mye om han som person. Anonymous poster hash: 2917b...096 Det er ikke ts du siterer. Jeg skjønner hvordan du har det. Det er ikke noe gøy å bli dumpet nei. Bare husk det blir bedre. Tar bare litt tid
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Det er ikke ts du siterer. Jeg skjønner hvordan du har det. Det er ikke noe gøy å bli dumpet nei. Bare husk det blir bedre. Tar bare litt tid Nei, jeg vet, men personen jeg siterte har laget en egen tråd om det hun skrev om i innlegget jeg siterte Anonymous poster hash: 2917b...096
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Takk for tilbakemeldinger Det blir nok bedre. Er veldig nytt nå og har det ikke så greit. Dumt når man liker noen veldig godt, så liker ikke de deg like godt tilbake. Kjipt.Anonymous poster hash: 1ad8d...074 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Aldri gøy å bli dumpet, TS! Jeg har blitt dumpet 4 ganger og aldri dumpet selv, og nå sliter jeg en del med selvbildet. Prøver å ta meg i nakken og være mye med venner, men å skulle date igjen frister virkelig ikke. Anonymous poster hash: cc0b3...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 Aldri gøy å bli dumpet, TS! Jeg har blitt dumpet 4 ganger og aldri dumpet selv, og nå sliter jeg en del med selvbildet. Prøver å ta meg i nakken og være mye med venner, men å skulle date igjen frister virkelig ikke. Anonymous poster hash: cc0b3...3c2 Det er vondt. Jeg sliter med det å gå videre nå selv. Har blitt dumpet så mange ganger som date, ellers to ganger som partner. Veldig vondt. Men de likte meg i starten , og virket helt gira ut... så jeg velger å tenke at en dag kan jeg lykkes hvis jeg er tøff å går videre, og gir faen i om de jeg dater liker meg eller ikke. Den som ikke spiller, intet vinner!!! . Har tenkt å ha en sånn innstilling. Anonymous poster hash: afeab...56b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Det er vondt. Jeg sliter med det å gå videre nå selv. Har blitt dumpet så mange ganger som date, ellers to ganger som partner. Veldig vondt. Men de likte meg i starten , og virket helt gira ut... så jeg velger å tenke at en dag kan jeg lykkes hvis jeg er tøff å går videre, og gir faen i om de jeg dater liker meg eller ikke. Den som ikke spiller, intet vinner!!! . Har tenkt å ha en sånn innstilling. Anonymous poster hash: afeab...56b Håper du klarer det! Jeg er i ferd med å gi helt opp, enda jeg ikke har fylt 30 enda. Virker totalt håpløst å skulle få til en gjensidig forelskelse. Er så lei av å gå på date, og kanskje treffes 2-3 ganger før de blir stille. Anonymous poster hash: cc0b3...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #13 Skrevet 17. august 2015 Huff det er noe dritt. Rett og slett. Som å få en hardt knyttneveslag midt i magen. Man mister helt pusten. Men det er bra du får det ut nå. Bli ferdig med dette når den tid kommer, så du kan gå videre. Anonymous poster hash: 57623...fc9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #14 Skrevet 17. august 2015 Håper du klarer det! Jeg er i ferd med å gi helt opp, enda jeg ikke har fylt 30 enda. Virker totalt håpløst å skulle få til en gjensidig forelskelse. Er så lei av å gå på date, og kanskje treffes 2-3 ganger før de blir stille. Anonymous poster hash: cc0b3...3c2 Ja det er hardt. Hos meg er det sånn at de ofte bare vil ha sex, og ingenting mer. Har truffet noen på date som har gitt meg avslag med en gang, en god del som vil møtes igjen og så spør de etterhvert om jeg vil være deres elskerinne for mer er uaktuellt:... og noen veldig få har ville hatt forhold, men det er som oftest de jeg ikke liker selv. Har hatt et forhold en stund med en jeg likte godt for litt siden, men han dumpet meg. Og jeg orker nesten ikke tanken på å date en ny.... Er tungt og slitsomt.. ikke gøy. Men jeg må hvis jeg skal finne meg en mann... Anonymous poster hash: afeab...56b 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #15 Skrevet 18. august 2015 Ja det er hardt. Hos meg er det sånn at de ofte bare vil ha sex, og ingenting mer. Har truffet noen på date som har gitt meg avslag med en gang, en god del som vil møtes igjen og så spør de etterhvert om jeg vil være deres elskerinne for mer er uaktuellt:... og noen veldig få har ville hatt forhold, men det er som oftest de jeg ikke liker selv. Har hatt et forhold en stund med en jeg likte godt for litt siden, men han dumpet meg. Og jeg orker nesten ikke tanken på å date en ny.... Er tungt og slitsomt.. ikke gøy. Men jeg må hvis jeg skal finne meg en mann... Anonymous poster hash: afeab...56b Du er ikke alene om å oppleve slikt. De fleste som dater møter slike menn hele tiden. Det er nok dessverre få oppriktige menn der ute. Jeg er heldigvis der at jeg ikke leter etter en mann mer. Hva skal jeg med de? Gå rundt og være redd for å bli såra igjen? Anonymous poster hash: 57623...fc9 1
Charmander Skrevet 18. august 2015 #16 Skrevet 18. august 2015 (endret) Du er ikke alene om å oppleve slikt. De fleste som dater møter slike menn hele tiden. Det er nok dessverre få oppriktige menn der ute. Jeg er heldigvis der at jeg ikke leter etter en mann mer. Hva skal jeg med de? Gå rundt og være redd for å bli såra igjen?Anonymous poster hash: 57623...fc9 Så man er ikke oppriktig om man dumper noen altså? Klem til TS, jeg vet godt hvordan det føles. Traff en jeg trodde det kunne bli noe med før jul og vi hadde en helt spesiell kjemi og veldig hyggelig sammen. Endret 18. august 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #17 Skrevet 18. august 2015 Da ble jeg dumpet i går. Vi var ikke kjærester, men hadde datet en lang stund. Jeg var veldig betatt og kunne virkelig se for meg vi som et par. Bare synd han ikke følte det samme. Jeg har hatt en litt dårlig magefølelse i det siste. Han har ikke vært så interessert og brukt lang tid på å svare meg osv. I går var jeg hjemme hos han, hvor han sa han ikke så for seg en framtid med meg. Det var best å avslutte det.. Det føles ikke rett sa han. Det er så kjipt. Jeg måtte holde igjen tårene og gråt i bilen. En felles venninne sa hun trodde han hadde møtt en annen jente. Det er helt forferdelig å bli dumpet Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Er bare lei meg og skuffet.Anonymous poster hash: 1ad8d...074 Jeg gjorde akkurat dette for ikke så lenge siden, dvs. jeg var som mannen her. Og jeg har for så vidt vært på den andre siden. Det var merkelig, ikke noe galt med jenta på noe som helst måte, men man kjenner det innvendig, at man ikke har lyst å ta det videre, og da må man avslutte. Trist og skuffende for den andre, men det hadde nok vært verre om han skulle la det gå videre. Det er ikke noe personlig, det er ikke alle man kan få følelser for. Anonymous poster hash: 94af7...efb
Gjest BethD Skrevet 18. august 2015 #18 Skrevet 18. august 2015 Jeg skjønner deg så godt TS... Det er helt forjævlig.. Nå er ikke jeg i samme situasjon som deg helt, men samtidig litt... Hadde virkelig trodd det skulle bli noe sammen med en jeg dreiv litt på med, men så fortalte han at han trodde han hadde følelser for en annen... Jeg ble helt tatt på senga, og såg ikke den komme what so ever.. Er så skuffa og lei meg.. Så du har min fulle sympati, gode trøsteklemmer !!
Gjest Rose11 Skrevet 22. august 2015 #19 Skrevet 22. august 2015 Jeg skjønner deg så godt TS... Det er helt forjævlig.. Nå er ikke jeg i samme situasjon som deg helt, men samtidig litt... Hadde virkelig trodd det skulle bli noe sammen med en jeg dreiv litt på med, men så fortalte han at han trodde han hadde følelser for en annen... Jeg ble helt tatt på senga, og såg ikke den komme what so ever.. Er så skuffa og lei meg.. Så du har min fulle sympati, gode trøsteklemmer !! Huff, den er så kjip! Å bli dumpet til fordel for en annen jente. Det stikker og man føler seg ikke god nok. Det har skjedd meg før og da gikk jeg helt ned i kjelleren. Klemmer til alle som må gå igjennom sånt
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #20 Skrevet 22. august 2015 Klem Til dere alle sammen.. Jeg ble dumpet i går jeg også- er sikkert like greit men nå er det tøft :-( lyst å ligge under dyna og deppe, men det gjør det vel egentlig ikke bedre? Anonymous poster hash: 95ceb...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå