Gå til innhold

Bestefar slo barnebarn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var vi på besøk hos barnets besteforeldrene der var også barnets to kusiner og deres foreldre.

Det var lek i stuen, bestefar tullet med barnet og kusinene blandet seg inn i leken fordi det selvfølgelig så gøy ut.

Foreldrene til kusinene var ikke i rommet.

Bestefar gjemte en leke for barnet, kusinen kom å fant den og ga den til barnet. Idet hun gir leken til barnet slo bestefar henne på ryggen og sa fy deg!.

Jeg var så sjokkert at jeg ikke sa noe men straks tok kusinen på fanget og pratet ikke mer med bestefar.

Jeg er fremdeles sjokkert og vemmes over at bestefar kan gjøre noe slikt mot et barn.

Dette er så feil og vondt at jeg ikke ønsker at barnet skal dit, og lurer på hvordan jeg skal si dette til kusinenes foreldre. (de så det ikke, og jeg var så sjokkert at jeg ikke klarte å si noe)

Jeg vet jeg skulle sagt noe der og da, men det gjorde jeg altså ikke av rent sjokk. Det er vel grunn til å halshugges her inne på kg, men jeg ber om litt forståelse og råd om hvordan jeg best griper denne situasjonen an nå.

Anonymous poster hash: 8c4ea...380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn hadde ikke fått vært der mer uten tilsyn av meg, og jeg hadde gitt beskjed til foreldrene til denne jenta. Så får de velge hva de vil gjøre videre.

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst, så flott at du tok deg av barnet på denne måten. Du bør si ifra til foreldrene om dette, for det er faktisk ikke lov til å slå noen - hverken liten eller stor.

Anonymous poster hash: 9f9d3...de3
  • Liker 1
Skrevet

Slo han skikkelig liksom, og sa fy sint??

Skrevet

Det var ikke en del av leken da? Jeg tenker mer på en slike tøyse-dasking mens han sa fy i en spøkende tone.

Anonymous poster hash: 753a4...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...