AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Del Skrevet 16. august 2015 Hei! Har noen joggesko jeg bruker på jobb. Går en både ute og inne i jobben min så nå har de blitt både skitne og lukter svette. De er ganske nye og var relativt dyre, så vil ikke ødelegge de.. Går det greit å vaske de i vaskemaskin? evt hvilket program er best? Finvask? Håndvask? Syntetisk? Hvor mange grader? Har hørt dempingen kan bli ødelagt av å vaske i maskin men er det bare et rykte? Tar den her som anonym jeg pga litt dumt spørsmål hehe Anonymous poster hash: 216e7...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Del Skrevet 16. august 2015 Hei! Har noen joggesko jeg bruker på jobb. Går en både ute og inne i jobben min så nå har de blitt både skitne og lukter svette. De er ganske nye og var relativt dyre, så vil ikke ødelegge de.. Går det greit å vaske de i vaskemaskin? evt hvilket program er best? Finvask? Håndvask? Syntetisk? Hvor mange grader? Har hørt dempingen kan bli ødelagt av å vaske i maskin men er det bare et rykte? Tar den her som anonym jeg pga litt dumt spørsmål hehe Anonymous poster hash: 216e7...97e Ja, dempingen kan bli ødelagt Er de av skinn, skal de heller ikke vaskes i vann Er de av stoff (og helt uten skinn), kan du prøve å vaske de for hånd på en skånsom måte og med skånsomt vaskemiddel, og ikke for varmt vann (30 grader kanskje) Skyll godt Anonymous poster hash: 838ed...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Del Skrevet 16. august 2015 Noen vasker joggesko i maskinen, men jeg putter sko i einvaskebøtte med Biotex flytende ull vaskemiddel. Lar de stå noen timer og skyller under rennende rent vann i springen, kombinert med vaskebøtte opphold i lunket vann. Vasker Ecco sko/sandaler på samme måten og det går bra. Anonymous poster hash: 085ea...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 16. august 2015 #4 Del Skrevet 16. august 2015 Har vasket joggeskoene flere ganger i vaskemaskinen. Har et program kalt "håndvask", og bruker det. Skoene blir nesten som ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Del Skrevet 16. august 2015 Noen vasker joggesko i maskinen, men jeg putter sko i einvaskebøtte med Biotex flytende ull vaskemiddel. Lar de stå noen timer og skyller under rennende rent vann i springen, kombinert med vaskebøtte opphold i lunket vann.Vasker Ecco sko/sandaler på samme måten og det går bra.Anonymous poster hash: 085ea...b0e Også sko/ sandaler i skinn? Anonymous poster hash: 838ed...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 16. august 2015 #6 Del Skrevet 16. august 2015 New balance ska mine har jeg slengt I maskin et par ganger. Tatt de på finvask og ingen sentrifugering. Har gått greit. Kunne aldri gjort det med annet enn stoffsko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 16. august 2015 #7 Del Skrevet 16. august 2015 Putter dem inn på skåneprogram i en vaskepose (stor variant av dem jeg bruker til BH) sammen med en haug håndklær. Har gått helt fint med alle mine sko, men ville ikke gjort det mot skinnsko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 29. august 2015 #8 Del Skrevet 29. august 2015 Hei bland 1del edikk og 2 deler vann og spray utvendig og innvendig,dette dreper bakteriene og lukten i skoene forsvinner 100% de lukter litt edikk i noen få dager etterpå men skoene blir som nye,utvendig kan du bare skrubbe med litt med svamp vann og såpe så vips har du nye sko igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #9 Del Skrevet 29. august 2015 vasker mine reebook skinn joggesko i maskinen på 30 grader. Vet at det er fy-fy. men de ser helt nye ut etterpå =) Anonymous poster hash: fd67f...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå