AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Hei alle sammen. Dere må nå hjelpe meg å bedømme om jeg bare skal glemme denne fyren og velge alternativ to (det finner dere snart ut hva er), eller om han her er noe å satse på. Jeg møtte en fyr på byen først en gang, så en gang til og til slutt en tredje gang. Den tredje gangen ble jeg med ham hjem. Han fortalte meg åpent at han var en mannehore og at han hadde hatt mange sexpartere. Jeg bryr meg ikke om det, jeg ble i utgangspunktet ikke med ham hjem for noe annet enn sex - så om han var erfaren var jo forsåvidt det bare et pluss. Og det var han - vi hadde bra sex, ingen tvil om det. Egentlig likte jeg han ganske godt, sånn i tillegg til sexen liksom. Han var morsom, sjarmerende, snill. Vi hadde rett og slett god kjemi. Han ville gjerne ha telefonnummeret mitt da og da vi skilte lag hvisket han at vi kom til å se hverandre igjen. Han fortalte meg at selv om han hadde vært med mange, var det sjelden han møtte noen han likte så godt som meg. -Det er noe spesielt med deg, sa han. Senere møtte jeg derimot en venn av meg som også er bekjent med denne gutten. Han sukket da han hørte om kveldens severdigheter og advarte mot at jeg sannsynligvis bare var en av 100. Da tenkte jeg at jeg ikke gadd tenke mer på ham, og ble med hjem til en annen fyr. Problemet er at dette viste seg å være kompisen til fyr nummer en. Dagen etterpå fikk jeg melding av han første - han jeg egentlig ikke klarer slutte tenke på, og som jeg faktisk liker kjempegodt - han hadde fått vite det. Han virket faktisk oppriktig skuffet. Nå høres jeg veldig horete ut, men jeg er veldig seksuelt frigjort:-) Så ja. Alternativ 1 er gutt nummer en, alternativ to er kompisen. Han spurte om vi skulle være pulekompiser. Who to choose? Anonymous poster hash: b0ae9...7a1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Hei alle sammen. Dere må nå hjelpe meg å bedømme om jeg bare skal glemme denne fyren og velge alternativ to (det finner dere snart ut hva er), eller om han her er noe å satse på. Jeg møtte en fyr på byen først en gang, så en gang til og til slutt en tredje gang. Den tredje gangen ble jeg med ham hjem. Han fortalte meg åpent at han var en mannehore og at han hadde hatt mange sexpartere. Jeg bryr meg ikke om det, jeg ble i utgangspunktet ikke med ham hjem for noe annet enn sex - så om han var erfaren var jo forsåvidt det bare et pluss. Og det var han - vi hadde bra sex, ingen tvil om det. Egentlig likte jeg han ganske godt, sånn i tillegg til sexen liksom. Han var morsom, sjarmerende, snill. Vi hadde rett og slett god kjemi. Han ville gjerne ha telefonnummeret mitt da og da vi skilte lag hvisket han at vi kom til å se hverandre igjen. Han fortalte meg at selv om han hadde vært med mange, var det sjelden han møtte noen han likte så godt som meg. -Det er noe spesielt med deg, sa han. Senere møtte jeg derimot en venn av meg som også er bekjent med denne gutten. Han sukket da han hørte om kveldens severdigheter og advarte mot at jeg sannsynligvis bare var en av 100. Da tenkte jeg at jeg ikke gadd tenke mer på ham, og ble med hjem til en annen fyr. Problemet er at dette viste seg å være kompisen til fyr nummer en. Dagen etterpå fikk jeg melding av han første - han jeg egentlig ikke klarer slutte tenke på, og som jeg faktisk liker kjempegodt - han hadde fått vite det. Han virket faktisk oppriktig skuffet. Nå høres jeg veldig horete ut, men jeg er veldig seksuelt frigjort:-) Så ja. Alternativ 1 er gutt nummer en, alternativ to er kompisen. Han spurte om vi skulle være pulekompiser. Who to choose? Anonymous poster hash: b0ae9...7a1 Er det kun FF du er ute etter i en mann nå for tiden? evt vet du da selv best hvem du vil ha Anonymous poster hash: 8a795...e02
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Er det kun FF du er ute etter i en mann nå for tiden? evt vet du da selv best hvem du vil ha Anonymous poster hash: 8a795...e02 Tja, han første vil jeg egentlig ikke vært ff med - tror faktisk det kunne blitt risikabelt med tanke på at jeg kunne fått følelser. Så nei. Han ville jeg prøvd å få til noe ordentlig med. Han siste kunne jeg bare vært ff med. Egentlig har jeg mest lyst på en kjæreste, men det er skummelt å bli playet av en player. Så jeg vet ikke - spørsmålet er om han er noe særlig å satse på. Anonymous poster hash: b0ae9...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Tja, han første vil jeg egentlig ikke vært ff med - tror faktisk det kunne blitt risikabelt med tanke på at jeg kunne fått følelser. Så nei. Han ville jeg prøvd å få til noe ordentlig med. Han siste kunne jeg bare vært ff med. Egentlig har jeg mest lyst på en kjæreste, men det er skummelt å bli playet av en player. Så jeg vet ikke - spørsmålet er om han er noe særlig å satse på. Anonymous poster hash: b0ae9...7a1 Ok Nr 1 høres ikke ut som kjærestemateriale, nei. Finn ut hva du helst vil (du nevnte kjæreste) Se deg godt om, da det finnes mange fisk i havet Lykke til! Anonymous poster hash: 8a795...e02
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 OkNr 1 høres ikke ut som kjærestemateriale, nei. Finn ut hva du helst vil (du nevnte kjæreste)Se deg godt om, da det finnes mange fisk i havet :)Lykke til! Anonymous poster hash: 8a795...e02 Fordi han hat hatt mange sexpartnere?Anonymous poster hash: 1815a...64d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Han mannehora sier garantert akuratt de samme tingene til alle jentene "du er spesiell" "liker deg godt" osv. tro meg, been there done that. Fool me once shame on him, fool me twice shame on me. Anonymous poster hash: 0661b...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Fordi han hat hatt mange sexpartnere?Anonymous poster hash: 1815a...64d Pga alt det TS formidler om han Anonymous poster hash: 8a795...e02
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Han mannehora sier garantert akuratt de samme tingene til alle jentene "du er spesiell" "liker deg godt" osv. tro meg, been there done that. Fool me once shame on him, fool me twice shame on me. Anonymous poster hash: 0661b...d8f Men hvorfor sender han meg da fortsatt meldinger - samt bryr seg når jeg sov over hos kompisen? Hvis jeg bare var en av alle - hadde han da giddet å bry seg? Hvis han aldri hadde tenkt å se meg igjen uansett liksom Anonymous poster hash: b0ae9...7a1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Men hvorfor sender han meg da fortsatt meldinger - samt bryr seg når jeg sov over hos kompisen? Hvis jeg bare var en av alle - hadde han da giddet å bry seg? Hvis han aldri hadde tenkt å se meg igjen uansett liksom Anonymous poster hash: b0ae9...7a1 Fordi sånne menn føler seg ikke verdt noe uten oppmerksomhet fra damer. De føler seg spesielle ved å få jenter til å føle seg spesielle, og de føler seg såklart ikke like spesielle lenger når de får vite at du har flere alternativer enn han å sove hos og vil da bruke all sjarm og replikker og varme for å lokke deg over til han igjen. Tro meg. Har vært borti flere sånne menn, men heldigvis lært nå. Dråpen var når en jeg hadde holdt på med over flere år (visste at han var en mannehore men trodde han mente det når han sa jeg var spesiell og best av de alle, at han oppriktig ville at det skulle være oss to siden han ble sur bare noen andre menn pratet til meg og han prøvde å cockblocke alle andre) og jeg ble kjent med vennene hans, og fikk vite at alle de kvinnelige vennene hans var i akuratt samme situasjon som meg - også fått høre hvor spesielle de var, også blitt overtalt om at han likte de best osv. Du er en av 100, akuratt som den vennen hans sier. Anonymous poster hash: 0661b...d8f 3
Vampen Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Fordi sånne menn føler seg ikke verdt noe uten oppmerksomhet fra damer. De føler seg spesielle ved å få jenter til å føle seg spesielle, og de føler seg såklart ikke like spesielle lenger når de får vite at du har flere alternativer enn han å sove hos og vil da bruke all sjarm og replikker og varme for å lokke deg over til han igjen.Tro meg. Har vært borti flere sånne menn, men heldigvis lært nå. Dråpen var når en jeg hadde holdt på med over flere år (visste at han var en mannehore men trodde han mente det når han sa jeg var spesiell og best av de alle, at han oppriktig ville at det skulle være oss to siden han ble sur bare noen andre menn pratet til meg og han prøvde å cockblocke alle andre) og jeg ble kjent med vennene hans, og fikk vite at alle de kvinnelige vennene hans var i akuratt samme situasjon som meg - også fått høre hvor spesielle de var, også blitt overtalt om at han likte de best osv.Du er en av 100, akuratt som den vennen hans sier. Anonymous poster hash: 0661b...d8f This! Det dummeste man kan gjøre er å undervurdere nøyaktig hvor langt den type menn er villig til å gå. De vet utmerket godt at den enkleste måten å få det de vil er å få dama til å føle seg spesiell. Jeg er bare kjip mot andre damer, du er spesiell, du er en jeg vil endre meg for. Det er en stor, blinkende varsellampe. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Han mannehora sier garantert akuratt de samme tingene til alle jentene "du er spesiell" "liker deg godt" osv.tro meg, been there done that. Fool me once shame on him, fool me twice shame on me. Anonymous poster hash: 0661b...d8f Noen av dem blir faktisk voksne etterhvert. Tro det eller eiAnonymous poster hash: 1815a...64d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Hvor er følelsene da? Må jo velge en du har følelser for...? Anonymous poster hash: 794f3...723
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 Men hvorfor sender han meg da fortsatt meldinger - samt bryr seg når jeg sov over hos kompisen? Hvis jeg bare var en av alle - hadde han da giddet å bry seg? Hvis han aldri hadde tenkt å se meg igjen uansett liksom Anonymous poster hash: b0ae9...7a1 Sender han deg bare meldinger eller spør han om å få treffe deg på dagtid hvor sex ikke ligger i kortene? Å sende meldinger er jo lavterskel delux. Han kan jo chatte med evig mange jenter samtidig. Anonymous poster hash: 88616...387
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #14 Skrevet 16. august 2015 Men hvorfor sender han meg da fortsatt meldinger - samt bryr seg når jeg sov over hos kompisen? Hvis jeg bare var en av alle - hadde han da giddet å bry seg? Hvis han aldri hadde tenkt å se meg igjen uansett liksom Anonymous poster hash: b0ae9...7a1 Fordi han kan være eiesyk uten å væreforeslka i deg. Dessuten liker han oppmerksomheten og det at han vethcor han hardegAnonymous poster hash: 1815a...64d 2
Gjest Mythic Skrevet 16. august 2015 #15 Skrevet 16. august 2015 Men hvorfor sender han meg da fortsatt meldinger - samt bryr seg når jeg sov over hos kompisen? Hvis jeg bare var en av alle - hadde han da giddet å bry seg? Hvis han aldri hadde tenkt å se meg igjen uansett liksom Anonymous poster hash: b0ae9...7a1 Fordi du er en utfordring, og utfordringer er til for å overvinnes for sånne typer. Hvis han betegner seg selv som en mannehore, skal det utrolig mye til før han finner noen han faktisk klarer å få til noe seriøst med, hvis han i det hele tatt er i stand til å slå seg til ro. Du har ikke akkurat oddsene med deg her.
kisskissbangbang Skrevet 16. august 2015 #16 Skrevet 16. august 2015 Men så er det jo også sånn at av og til finner en faktisk den ene en faller skikkelig for. Og det kan godt hende at det er deg, TS. Ikke gå ukritisk inn i noe, ha historien hans i bakhodet, men gi det en sjans dersom det er det du har mest lyst til. 1
Charmander Skrevet 16. august 2015 #17 Skrevet 16. august 2015 Alt 1: Virker jo eiersyk når dere "bare" hadde sex og det ikke var noe annet inn i bildet da han ble skuffet.. At han og kompisen er blitt eskimo venner for så være. Tror Alt. 2 virker som en mer solid og stødig kar utifra det du skriver.
Vampen Skrevet 16. august 2015 #18 Skrevet 16. august 2015 Fordi du er en utfordring, og utfordringer er til for å overvinnes for sånne typer. Hvis han betegner seg selv som en mannehore, skal det utrolig mye til før han finner noen han faktisk klarer å få til noe seriøst med, hvis han i det hele tatt er i stand til å slå seg til ro. Du har ikke akkurat oddsene med deg her. Det med retorikken er faktisk utrolig interessant. Påstander om å ha vært en mannehore, og at den utvalgte damen er helt spesiell, gjerne ganske tidlig i løpet, rommer jo egentlig veldig mye. Hvor ofte innleder "normale" mennesker relasjoner på den måten? Det blir en interessant form for.. overkommunikasjon? Hmh, jeg er nok over snittet begeistret for retorikk, så dette tror jeg både jeg må tenke og skrive mer om.
Gjest Mythic Skrevet 16. august 2015 #19 Skrevet 16. august 2015 Det med retorikken er faktisk utrolig interessant. Påstander om å ha vært en mannehore, og at den utvalgte damen er helt spesiell, gjerne ganske tidlig i løpet, rommer jo egentlig veldig mye. Hvor ofte innleder "normale" mennesker relasjoner på den måten? Det blir en interessant form for.. overkommunikasjon? Hmh, jeg er nok over snittet begeistret for retorikk, så dette tror jeg både jeg må tenke og skrive mer om. Enig med deg, det var noe jeg stusset over også. Hvem sier egentlig sånn på et tidlig tidspunkt? Hvis man virkelig er seriøs med noen, ville nok de fleste holdt kjeft og håpet på at ryktet ikke kom hen i forkjøpet. P.S: Jeg liker bloggen din!
Vampen Skrevet 16. august 2015 #20 Skrevet 16. august 2015 Enig med deg, det var noe jeg stusset over også. Hvem sier egentlig sånn på et tidlig tidspunkt? Hvis man virkelig er seriøs med noen, ville nok de fleste holdt kjeft og håpet på at ryktet ikke kom hen i forkjøpet. P.S: Jeg liker bloggen din! Tusen takk, det setter jeg stor pris på. Ikke minst fordi jeg tror det blir et blogginnlegg om dette med retorikk. Det ble litt for interessant til at jeg klarer å legge det fra meg uten å ha drodlet litt på det. Og takk det samme forresten, du skriver mange gode innlegg om dette. Det du skriver er også det jeg tenker. Det virker veldig påfallende å fortelle ting som dette. Det blir litt sånn som at man i noen tilfeller har et behov for å understreke ting som ikke er sant. I iveren etter å fremstå som troverdig, så gir man mer informasjon enn nødvendig. Og dette med å fortelle noen at de er spesielle, relativt kort tid etter at man møtes, hvor ofte skjer det ellers? I en normal oppstart vil jo fokuset heller ligge på å bli kjent, og om man er spesiell for hverandre, så vil jo det komme fram etterhvert. Først og fremst gjennom handling og utviklingen i forholdet, ikke ved at man sier rett ut at vedkommende er spesiell og mer spesiell enn alle andre. Satt sammen med info om å være en mannehore, så virker det hele som taktisk spill, forkledd som ærlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå