Gjest middelina Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Jeg pleier å gå ca 30 min 3 ganger i uka. Etter jeg har gått er jeg svett og god og når jeg kommer hjem tar jeg 100 sit-ups, armhevninger og knebøy. Er dette bra trening i det hele tatt? Blir vel en "treningstime" på toppen 50 min. Men blir jo støl og god dagen etter da. Hva syns dere? Noe annet dere syns jeg burde tilføre treningen min? Tar med glede i mot tips. :D
Gjest 1111 Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Om det er god trening kommer ann på hva du vil oppnå med treningen. alltid sunt med fysisk aktivitet, bra for både kropp og sjel.
Gjest Ethereal Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Det er en bra begynnelse, men du burde kanskje gjøre enkelte justeringer. For det første: du burde etterhvert øke lengden på gåturen din til opp mot en time, og kanskje også tempoet? Ellers er kanskje 100 sit-ups litt mye? du burde supplere med andre typer mageøvelser så du også får trent den såkalte korsettmuskulaturen, som hjelper til med å stabilisere kroppen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå