Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt om sykepenger fra nav pga at jeg ikke får sykepenger fra min nåværende jobb, jeg snakket med nav per telefon der damen sa jeg mest sannsynlig har grunnlag på sykepenger. Logget inn i dag men der står det kun 
"14. august 2015

Sykepenger er behandlet"

Ingenting annet. Hva betyr det?

Anonymous poster hash: af481...a11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du spørre Nav om.

Anonymous poster hash: 859ec...877

• Liker 1
Skrevet

De er stengt i dag. Så lurte på om det står enkelte ting v avslag eller omvendt

Ts

Skrevet

noen som vet? :)

Skrevet

Det skal også nevnes at dette sto det dagen etter jeg hadde sendt inn alt elektronisk.. 
Står en bindestrek under det med at det er ferdig behandlet.

TS

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Har søkt om sykepenger fra nav pga at jeg ikke får sykepenger fra min nåværende jobb, jeg snakket med nav per telefon der damen sa jeg mest sannsynlig har grunnlag på sykepenger. Logget inn i dag men der står det kun 

"14. august 2015

Sykepenger er behandlet"

Ingenting annet. Hva betyr det?

Det betyr... trommevirvel... at saken er behandlet :) 

Skrevet

Det betyr... trommevirvel... at saken er behandlet :)

Ja det forstår jeg. Men når det bare står en bindestrek under betyr det at jeg har fått avslag eller ikke? Er jo det jeg lurer på. Ble sjokka over at det bare tok en dag å behandle :P

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Ja det forstår jeg. Men når det bare står en bindestrek under betyr det at jeg har fått avslag eller ikke? Er jo det jeg lurer på. Ble sjokka over at det bare tok en dag å behandle :P

Det betyr at søknaden er behandlet. Det betyr det, ikke noe mer eller mindre.

Skrevet

Det betyr at søknaden er behandlet. Det betyr det, ikke noe mer eller mindre.

Jepp. Det er ingen her inne som er synske, så vi kan ikke si mer enn det, samme hvor mye du maser, TS. Ring NAV når de åpner i morgen.

Anonymous poster hash: 600c5...703

Skrevet

Jepp. Det er ingen her inne som er synske, så vi kan ikke si mer enn det, samme hvor mye du maser, TS. Ring NAV når de åpner i morgen.

Anonymous poster hash: 600c5...703

Nei jeg forstår det og du trenger ikke være spydig. Er jo en del her inne som har god kjennskap til NAV og tenkte da at noen visste hva den bindestreken under betydde. Om det betyr avslag når det ikke står noe beløp under.

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Nei jeg forstår det og du trenger ikke være spydig. Er jo en del her inne som har god kjennskap til NAV og tenkte da at noen visste hva den bindestreken under betydde. Om det betyr avslag når det ikke står noe beløp under.

Det betyr at saken din et behandlet, ikke noe mer enn det. :) Du må bare smøre deg med tålmodighet til i morgen. Hvis NAV ønsket å gi deg svaret på nettet så ville det stått: søknaden din er innvilget... eller søknaden din er avslått... De ville ikke lagt svaret i en kryptisk bindestrek så folk ville overtenket det. Det er ikke NAV Endret av Steve Rogers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...