AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Jeg har så dårlig selvtillit. Føler meg så stygg og ubrukelig. Så ynkelig og patetisk. Jeg har ingen å stole på her i verden, alle jeg noen gang har hatt tillit til har svikta meg. Imorgen skal jeg begynne på vg2. Helt ny skole, ny klasse, nye folk. Jeg med den utrolig dårlige selvtilliten min, ba mamma om å fikse bryna mine idag fordi jeg ikke hadde fiksa dem på 3 uker, så de kunne gro og jeg kunne nappe de til de perfekte bryn. Og gjett hva, min kjære mor gjorde alt annet enn å gjøre det jeg ba henne om å gjøre. Hun har ødelagt bryna mine fullstendig, og jeg føler meg så stygg. Jeg sitter her og gråter over noen jævla bryn, men det er så klart noe mer bak dette. Det er ikke bare bryna. Det er det at jeg alltid har trodd jeg kan stole på min mor, og ho alltid svikter meg. Jeg kan ikke huske sist ho sa noe fint om meg og ga meg en klem. På bursdagen min for 4 uker sida, venta jeg hele dagen på å få en gratulasjon fra henne, èn klem, men jeg fikk ingenting, enda hun visste godt at jeg hadde bursdag. Dette er bare en liten ting. Jeg føler ho ikke er glad i meg lenger, og at ho hater meg. Det føles ut som om ho bare vil meg det verste i verden, og ønsker meg vekk for alltid. Så nå sitter jeg her med tårer og snørr over hele ansiktet, hjelpesløs. Jeg hadde et så utrolig dårlig år i fjor på skolen og vil at dette året skal bli bedre, og jeg tenkte jeg kunne begynne med å se bra ut for å få bedre selvtillit, men nå er bryna mine helt ødelagte, og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse dem. (Snakker om så dårlig selvtillit at jeg begynner å grine om jeg må snakke med en fremmed fordi jeg ikke klarer å få frem et ord. Så dårlig selvtillit at jeg blir svimmel av tanken av å måtte snakke med folk. Har grua meg til å begynne på skolen igjen helt siden sommerferien starta) Kan noen hjelpe meg? Jeg vil ikke virke bortskjemt og barnslig, men måtte få det ut. Beklager. Anonymous poster hash: cec62...680
Adara Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Jeg syntes du skal snakke med mammaen din! Du har nok bare misforstått henne helt, og kanskje hun har misforstått deg også. Fortell henne hvordan du føler. Og det er veldig dumt å si at du er skuffet over henne pga brynene dine. Hun prøvde nok sitt beste. Ellers, selvtillitt og utstråling har så mye å si. Du må fortelle deg selv det motsatte av det du gjør nå. Ikke hvor stygg og fæl du er, men hvor pen og kul du er.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Har du mulighet til å legge ut bilde av brynene? Bare sånn for å ta det enkleste problemet først. Mange her er flinke med dette, så kanskje de kan guide deg gjennom en redning om de ser hvordan det ser ut nå. Klem til deg Anonymous poster hash: c5911...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå