AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Jeg har en liten kartong med kokkusnøttmelk som er oppbevart romtemperatur slik som i butikken. Det står best før 14 April 2015, men den er ikke åpnet. Betyr det at den vil være dårlig om jeg bruker den? Det er jo ikke som melkeprodukter. Før man åpner den kan den være romtemperatur. Je kjøpte den mange måneder før April, så den skal jo holde lenge uåpnet. Kan jeg bruke den? Eller skal jeg kjøpe ny? Anonymous poster hash: 66520...688
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Jeg har en liten kartong med kokkusnøttmelk som er oppbevart romtemperatur slik som i butikken. Det står best før 14 April 2015, men den er ikke åpnet. Betyr det at den vil være dårlig om jeg bruker den? Det er jo ikke som melkeprodukter. Før man åpner den kan den være romtemperatur. Je kjøpte den mange måneder før April, så den skal jo holde lenge uåpnet. Kan jeg bruke den? Eller skal jeg kjøpe ny? Anonymous poster hash: 66520...688 Lukt, smak farge og konsistens vil vise deg om den er ok. Husk: best før betyr best før. Hadde det vært siste holdbarhetsdag, hadde du ikke kunnet drukket den Anonymous poster hash: b1831...76c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Kokkusnøtt? Det var søtt! Anonymous poster hash: 0d110...db3 2
FantasDick Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Jeg hadde tatt en sjekk og hvis den så fin ut og luktet bra hadde jeg smakt på den.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Jeg vil tro den er fullt spisbar Anonymous poster hash: facd0...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå