Gå til innhold

Hjelp! STORE porer i ansiktet!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har er problem som bare blir verre og verre. Jeg har fått ekstremt store porer i ansiktet, og det er så utrolig stygt. Jeg prøver å sminke over de men da blir de bare enda mer synlig. Er det noen som har noen gode tips om produkter etc som kan fungere? Svært takknemlig for alle råd :)

Anonymous poster hash: 09989...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rens, eksfolier og fukt. Prøv å bruke primer under en god foundation. Forøvrig er det noen som bare er uheldige og har store porer.

Anonymous poster hash: ca2bb...f75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skrubb eller eksfolier for mye! En gang i uka holder, ellers vil talgproduksjonen øke siden huden blir så tørr og rå.

Store porer er mest genetisk , så se på moren din og bestemoren din hva de hadde?

Sminke bør man virkelig unngå, spesielt de sminkene med bismuth i seg, som finnes i de fleste foundationer og mange mineralpuddere. Det er nemlig kjent at de forværrer store porer!

Jeg har gigaporer, og legger på litt sitronsaft/limesaft 1-2 ganger i uka med bomullsdott før jeg legger meg, det får porene til å trekke seg så godt som mulig sammen.

Prøver å klemme minst mulig, for det irriterer bare og gjør at det blir rødt og betent og styggere.

Etter at jeg sluttet å bruke sminke på huden (ja det var helt jævlig i 1-2 måneder men så gikk det fint!) og byttet ut alle hudpreparater og fuktighetskremer med kjemikalier i, med naturlig castorolje , og fortsetter med sitronsaft påsmøring ukentlig, og skrubb ca 1 gang i uka (MAX!) så har jeg nå fått kjempe fin hud :) Ikke helt porselenshud, men mye mindre porer og mye renere hud generelt. 

Anonymous poster hash: d39f8...3c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr Brandt pores no more. Da synes de overhodet ikke. Men forsvinner ikke da dessverre.

Anonymous poster hash: d26d8...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...