AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg har er problem som bare blir verre og verre. Jeg har fått ekstremt store porer i ansiktet, og det er så utrolig stygt. Jeg prøver å sminke over de men da blir de bare enda mer synlig. Er det noen som har noen gode tips om produkter etc som kan fungere? Svært takknemlig for alle råd Anonymous poster hash: 09989...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Del Skrevet 16. august 2015 Rens, eksfolier og fukt. Prøv å bruke primer under en god foundation. Forøvrig er det noen som bare er uheldige og har store porer. Anonymous poster hash: ca2bb...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Del Skrevet 16. august 2015 Ikke skrubb eller eksfolier for mye! En gang i uka holder, ellers vil talgproduksjonen øke siden huden blir så tørr og rå. Store porer er mest genetisk , så se på moren din og bestemoren din hva de hadde? Sminke bør man virkelig unngå, spesielt de sminkene med bismuth i seg, som finnes i de fleste foundationer og mange mineralpuddere. Det er nemlig kjent at de forværrer store porer! Jeg har gigaporer, og legger på litt sitronsaft/limesaft 1-2 ganger i uka med bomullsdott før jeg legger meg, det får porene til å trekke seg så godt som mulig sammen. Prøver å klemme minst mulig, for det irriterer bare og gjør at det blir rødt og betent og styggere. Etter at jeg sluttet å bruke sminke på huden (ja det var helt jævlig i 1-2 måneder men så gikk det fint!) og byttet ut alle hudpreparater og fuktighetskremer med kjemikalier i, med naturlig castorolje , og fortsetter med sitronsaft påsmøring ukentlig, og skrubb ca 1 gang i uka (MAX!) så har jeg nå fått kjempe fin hud Ikke helt porselenshud, men mye mindre porer og mye renere hud generelt. Anonymous poster hash: d39f8...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Del Skrevet 20. august 2015 Dr Brandt pores no more. Da synes de overhodet ikke. Men forsvinner ikke da dessverre.Anonymous poster hash: d26d8...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå