Gå til innhold

Hvordan bruke vibrator sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å bare bruke vibrator alene men har nå gått inn I et forhold, så jeg lurer på hvordan dere bruker vibratoren sammen? Tips blir satt pris på :)

Anonymous poster hash: 72694...3e6

Gjest lipgloss
Skrevet

la han bruke viberatoren på deg,og så bruker du den på han,funker kjempefint det:))

Skrevet

la han bruke viberatoren på deg,og så bruker du den på han,funker kjempefint det:))

Kanskje et dumt spørsmål... men hva mener du med å bruke vibratoren på han?

Gjest Captain Hook
Skrevet

Ligg oppå hverandre, underliv mot underliv og legg vibratoren i mellom dere. Sykt deilig!

Gjest lipgloss
Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål... men hva mener du med å bruke vibratoren på han?

jeg bruker viberator på baksiden av penishode(strengen)gir en syk orgasme:))
Skrevet

Om han har dårlig teknikk med fingrene (som jeg personlig foretrekker mest at han bruker, til stimuli av klitoris når han er inni meg) så er vibrator fin å bruke i de fleste stillinger. Når du rir han kan holde den mot klitten din, når han puler deg i misjonær legger du et ben på skulderen hans og han får dermed mer tilgang til klitten i den stillingen også, når han tar deg i doggy kan du holde den på klitten selv.

Og du kan bruke den på han spesielt ved å presse den mot området mellom ballene og rumpehullet /rett bak ballene der, og på strengen på penishodet.

Skrevet

Typen min(evt jeg selv) pleier innimellom å bruke vibrator på klitten min når jeg rir han :) Deilig.

Anonymous poster hash: ecb37...41e
Skrevet

Jeg pleier å bruke vibrator på klitten når vi har sex i misjonær, skje eller doggy. Det fungerer utmerket.

Skrevet

Kjøp en til han også av wand typen. Jeg og dama pleier ofte å gjøre det sammen. Legger kanskje litt sport i det og ser hvem som kommer først. 

Denne er veldig god for begge kjønn, og billig: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Mini-Fairy-110-220V-Magic-Powerful-Quiet-Vibrator-AV-Massager-Wand-Vibrating-Stick-Adult/1566973619.html

Du trenger en EU-overgang/plugg. F.eks denne: 

http://www.aliexpress.com/item/1PC-Universal-US-To-EU-Plug-USA-To-Euro-Europe-Travel-Wall-AC-Power-Charger-Outlet/2021124390.html

Anonymous poster hash: def3f...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...