AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Jeg pleier å bare bruke vibrator alene men har nå gått inn I et forhold, så jeg lurer på hvordan dere bruker vibratoren sammen? Tips blir satt pris på Anonymous poster hash: 72694...3e6
Gjest lipgloss Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 la han bruke viberatoren på deg,og så bruker du den på han,funker kjempefint det:))
Ferny Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 la han bruke viberatoren på deg,og så bruker du den på han,funker kjempefint det:)) Kanskje et dumt spørsmål... men hva mener du med å bruke vibratoren på han?
Gjest Captain Hook Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Ligg oppå hverandre, underliv mot underliv og legg vibratoren i mellom dere. Sykt deilig!
Gjest lipgloss Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Kanskje et dumt spørsmål... men hva mener du med å bruke vibratoren på han?jeg bruker viberator på baksiden av penishode(strengen)gir en syk orgasme:))
avida30 Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Om han har dårlig teknikk med fingrene (som jeg personlig foretrekker mest at han bruker, til stimuli av klitoris når han er inni meg) så er vibrator fin å bruke i de fleste stillinger. Når du rir han kan holde den mot klitten din, når han puler deg i misjonær legger du et ben på skulderen hans og han får dermed mer tilgang til klitten i den stillingen også, når han tar deg i doggy kan du holde den på klitten selv. Og du kan bruke den på han spesielt ved å presse den mot området mellom ballene og rumpehullet /rett bak ballene der, og på strengen på penishodet.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Typen min(evt jeg selv) pleier innimellom å bruke vibrator på klitten min når jeg rir han Deilig. Anonymous poster hash: ecb37...41e
frk91 Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Jeg pleier å bruke vibrator på klitten når vi har sex i misjonær, skje eller doggy. Det fungerer utmerket.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Kjøp en til han også av wand typen. Jeg og dama pleier ofte å gjøre det sammen. Legger kanskje litt sport i det og ser hvem som kommer først. Denne er veldig god for begge kjønn, og billig: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Mini-Fairy-110-220V-Magic-Powerful-Quiet-Vibrator-AV-Massager-Wand-Vibrating-Stick-Adult/1566973619.html Du trenger en EU-overgang/plugg. F.eks denne: http://www.aliexpress.com/item/1PC-Universal-US-To-EU-Plug-USA-To-Euro-Europe-Travel-Wall-AC-Power-Charger-Outlet/2021124390.html Anonymous poster hash: def3f...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå