Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tok en test i morges med disse testene som skal være ekstra sensetiv og måler hcg helt ned i 10mgu/ml. Den var negativ, og ingen antydning til strek. Kjente jeg ble litt skuffet, selv om jeg vet det enda er veldig tidlig. Noen som har erfaring med disse testene? Og når testet dere evt positivt? 😊😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har testet med disse siden 8dpo. I dag er det IKM, og jeg har hverken positiv test eller mensen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har testet med disse siden 8dpo. I dag er det IKM, og jeg har hverken positiv test eller mensen...

Såpass! Det hørtes jo litt rart ut? Har du brukt andre tester også eller?

Skrevet

Spørs på testen. Noen av disse er rett og slett elendige, selv om de skal måle lite.

Dersom noen er ute etter skikkelig bra tester som måler lite, så kan jeg anbefale First response. Fås på ebay, er dyrere enn strips, men de funker fjell.

Skrevet

Hm, okei :) får smøre meg med tålmodighet da og vente noen dager til!

Skrevet

Jeg har bestilt via fertil.no, både strimler som er sensitive på 10 og 25. Tok en 25 i dag. Den var også negativ.

Jeg fikk utslag på EL test lørdag for 2 uker siden, så teknisk sett burde jeg ha fått mens i dag tidlig. Pleier å være veldig regelmessig.

Murrer masse i magen, pleier ikke å gjøre det før mens heller... Spørs om jeg ryker på en clearblue senere i dag.... 😜

Gjest Valmuen
Skrevet

Det tidligste jeg ha fått positiv på sånn test er 10 dpo, og da har streken vært svak altså :)

Skrevet

Okei, da har jeg ikke noe å være skuffet over i hvert fall😊 så da er det fortsatt en del håp vil jeg tro! Lykke til frk34, krysser fingrene! Er fertil jeg også har bestilt testene.

Skrevet

hva betyr dpo? Mange merkelige forkortelser her... dager på overtid?

Skrevet

Days past ovulation. 

Skrevet

Flere som har brukt disse sensitive testene? Hvilke erfaringer har dere?

Skrevet

Men du må nesten komme med merke. Det kommer an på hvilke det er.

Skrevet (endret)

De er fra fertil.no, og heter one step urine pregnancy test strip. Eneste som står :)

Endret av Chrissy22
Skrevet

Days past ovulation. 

takk :) 

Skrevet

De er fra fertil.no, og heter one step urine pregnancy test strip. Eneste som står :)

De er elendige. Bare å kutte ut.

Skrevet

De er elendige. Bare å kutte ut.

Å? Hvordan elendige?

Skrevet

Bare å google de, gir ekstremt sene svar og feile.

Skrevet

Bare å google de, gir ekstremt sene svar og feile.

Finner ikke så mye negativt om de jeg.

Skrevet

Vel, de er generelt ikke så sensitive som 10mu.

Eksempel:

post-210-0-95550200-1439729031_thumb.jpg

Skrevet

Vel, de er generelt ikke så sensitive som 10mu.

Eksempel:

ctp-114226-1427436802.jpg

Hm, det ser ikke sånn ut nei :P dårlige greier. Men de to under, er det vanlig test med 25 ? Og når ble disse tatt, vet du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...