AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg har flyttet sammen med en kompis ettersom vi skal studere sammen. Vi er komfortable med hverandre men ikke SÅ komfortable.. Der er ingen kjærlighet i luften mellom oss, han har kjæreste. Jeg bruker alltid vibrator når jeg koser meg, men den jeg har er ganske bråkete (men til gjengjeld vanvittig kraftig). Jeg har prøvd et par som er stillegående, de er ikke kraftige nok syns jeg. Her er relativt lytt i leiligheten. Tips til stillegående og sterk vibrator? Blir brukt på klitoris, ikke inni skjeden. Anonymous poster hash: 0845d...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Del Skrevet 16. august 2015 Uh, det der høres uansett ikke lurt ut. Jeg hadde aldri klart å bo sammen med noen av motsatt kjønn, samme hvor venner vi var. Det hadde bare føltes feil. Og sånn som nå, det er jo et problem. Anonymous poster hash: 13c64...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Del Skrevet 16. august 2015 Ikke noe problem. Sett på dunk-dunk musikk og kos deg. Anonymous poster hash: 53fe2...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. august 2015 #4 Del Skrevet 16. august 2015 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/lelo-nea-klitorisvibrator-svart/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Del Skrevet 16. august 2015 Uh, det der høres uansett ikke lurt ut. Jeg hadde aldri klart å bo sammen med noen av motsatt kjønn, samme hvor venner vi var. Det hadde bare føltes feil. Og sånn som nå, det er jo et problem. Anonymous poster hash: 13c64...84c Unnskyld meg, men hva du mener og tenker om at jeg skal bo sammen med det motsatte kjønn driter jeg fullstendig i. Takk for et ikke hjelpende svar........... KG, altså. Anonymous poster hash: 0845d...98b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #6 Del Skrevet 16. august 2015 Bruk vibratoren når han ikke er hjemme da. Anonymous poster hash: 58f56...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #7 Del Skrevet 16. august 2015 Unnskyld meg, men hva du mener og tenker om at jeg skal bo sammen med det motsatte kjønn driter jeg fullstendig i. Takk for et ikke hjelpende svar........... KG, altså. Anonymous poster hash: 0845d...98b Han kommer til å prøve seg på deg og vennskapet kommer til å bli ødelagt. Jeg lover deg... Anonymous poster hash: 13c64...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 16. august 2015 #8 Del Skrevet 16. august 2015 Tror ikke jeg hadde brydd meg om viberatoren bråker litt,må vel være lov å kose seg litt,bruk den du har du og ikke tenk på om han hører det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #9 Del Skrevet 16. august 2015 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/lelo-nea-klitorisvibrator-svart/ Oh lord 800 kr for en liten vibrator??! Ja da er det ikke rart jeg aldri har kjøpt en.... Men sett at på ebay er de MYE billigere (80 kr osv) Anonymous poster hash: 4cd75...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #10 Del Skrevet 16. august 2015 Oh lord 800 kr for en liten vibrator??! Ja da er det ikke rart jeg aldri har kjøpt en.... Men sett at på ebay er de MYE billigere (80 kr osv) Anonymous poster hash: 4cd75...8b4 Hvorfor spør du når du "vet bedre" enn alle andre? Anonymous poster hash: 13c64...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. august 2015 #11 Del Skrevet 16. august 2015 Oh lord 800 kr for en liten vibrator??! Ja da er det ikke rart jeg aldri har kjøpt en.... Men sett at på ebay er de MYE billigere (80 kr osv)Anonymous poster hash: 4cd75...8b4 Prisen gjenspeglar kvalitet og lydnivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #12 Del Skrevet 16. august 2015 Uh, det der høres uansett ikke lurt ut. Jeg hadde aldri klart å bo sammen med noen av motsatt kjønn, samme hvor venner vi var. Det hadde bare føltes feil. Og sånn som nå, det er jo et problem. Anonymous poster hash: 13c64...84c Hva i alle dager har dette med tråden å gjøre? Det virker for øvrig ut som du har et problem. Uansett... Jeg har også kjøpt vibratoren det linkes til over (https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/lelo-nea-klitorisvibrator-svart/). Kjempegod vibrator som er stillegående og kraftig. Absolutt verdt pengene. Anonymous poster hash: 35eb0...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #13 Del Skrevet 16. august 2015 Tror ikke jeg hadde brydd meg om viberatoren bråker litt,må vel være lov å kose seg litt,bruk den du har du og ikke tenk på om han hører det eller ei. Det går an å ta hensyn til de man bor med. Det er ikke alle som har lyst til å høre vibratoren til venninnen sin vibrere. Anonymous poster hash: 35eb0...55a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 16. august 2015 #14 Del Skrevet 16. august 2015 Som nevnt tidligere er Lelo Nea super! Den er veldig kraftig, stillegående og har veldig god kvalitet Har hatt min i snart tre år, og det er først nå at den har begynt å fuske litt = bråke mer. Den anbefales på det sterkeste, prisen gjenspeiler kvaliteten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #15 Del Skrevet 16. august 2015 Oh lord 800 kr for en liten vibrator??! Ja da er det ikke rart jeg aldri har kjøpt en.... Men sett at på ebay er de MYE billigere (80 kr osv) Anonymous poster hash: 4cd75...8b4 Hvorfor spør du når du "vet bedre" enn alle andre? Anonymous poster hash: 13c64...84c Det er ikke jeg som spurte eller lagde tråden. Jeg kom inn her for å titte og ble sjokkert over å se en slik pris på vibrator. Rull inn kjerringleppa di frøken. Anonymous poster hash: 4cd75...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #16 Del Skrevet 16. august 2015 PS: Alle AB her er forskjellige. Hvis du leser sifferet nederst på posten ser du det. Sånn så har du lært det til neste gang før du slenger med leppa til randome Anonymous poster hash: 4cd75...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 16. august 2015 #17 Del Skrevet 16. august 2015 Det går an å ta hensyn til de man bor med. Det er ikke alle som har lyst til å høre vibratoren til venninnen sin vibrere. Anonymous poster hash: 35eb0...55a ser ikke problemet,er det så forferdelig eller:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #18 Del Skrevet 16. august 2015 Det er ikke jeg som spurte eller lagde tråden. Jeg kom inn her for å titte og ble sjokkert over å se en slik pris på vibrator. Rull inn kjerringleppa di frøken. Anonymous poster hash: 4cd75...8b4 Hvis du har for vane å kjøpe leketøy på ebay så er det jo ikke rart at du reagerer på prisen, men har man først prøvd leketøy av litt kvalitet går man ikke tilbake til billige saker. Anonymous poster hash: ba942...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 16. august 2015 #19 Del Skrevet 16. august 2015 Han kommer til å prøve seg på deg og vennskapet kommer til å bli ødelagt. Jeg lover deg... Anonymous poster hash: 13c64...84c Unnskyld meg, men hva slags "guttevenner" er det du har? Jeg har hatt samme guttevenner i maange år, og jeg har både delt rom med dem på hytter og ferier. ALDRI har noen av dem prøvd seg på meg, uansett hvilken tilstand. Det er som å si at man ikke kan bo med en lesbisk venninne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #20 Del Skrevet 16. august 2015 ser ikke problemet,er det så forferdelig eller:) De fleste av oss deler ikke sexlivet vårt med folk som ikke deltar aktivt i det. Det har med elementær folkeskikk å gjøre. Anonymous poster hash: fa5a2...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå