AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #21 Skrevet 16. august 2015 Men blir man ikke litt følelseskald ved å bare ha sex uten følelser da? Anonymous poster hash: 64e73...c80 Jeg vil heller si det er motsatt. De som har sex uten å være forelsket, vil ofte fortsatt kjenne på følelser som nærhet og intimitet. Du skulle sett de personene rundtom på nettet som er 25+ og aldri har hatt noen form for sex og nærhet, ikke en gang FF. Man blir en jævla sint og rar person av sånt, tydeligvis Anonymous poster hash: 26b54...9e6 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #22 Skrevet 16. august 2015 Ja, og man vil vel føle seg dumpet uansett når den andre parten ekskluderer en? Anonymous poster hash: 64e73...c80 Man vil før eller siden føle seg dumpet uansett tror jeg. Anonymous poster hash: 2c065...9e5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #23 Skrevet 16. august 2015 Men andre kan jo føle det annerledes, selv om du ikke gjør det. Vi er alle forskjellige, det handler ikke om menneskeskapt eller ikke, men at vi er skrudd sammen forskjellig. Jeg hadde hvert fall ikke klart å ha en pulekompis over lang tid uten å utvikle følelser for han. Og hvis jeg skulle hatt uforpliktende sex i hytt og pine, hadde jeg garantert blitt temmelig avstumpet i følelseslivet. Aldri sagt at andre ikke kan føle det anderledes. Jeg mener at det ikke er noen sammenheng mellom å bli følelsesløs fordi man har sex uten følelser. Og det er en stor forskjell på å ha sex i hytt og pine og det å ha en fast FF. Jeg har ikke sex i hytt og pine og har heller aldri hatt det. Du kan heller ikke vite hvordan følelseslivet sitt vile utartet seg om du hadde hatt sex uten følelser, det er kun antagelser du kommer med herAnonymous poster hash: ee42e...600
Gjest Mythic Skrevet 16. august 2015 #24 Skrevet 16. august 2015 Aldri sagt at andre ikke kan føle det anderledes. Jeg mener at det ikke er noen sammenheng mellom å bli følelsesløs fordi man har sex uten følelser. Og det er en stor forskjell på å ha sex i hytt og pine og det å ha en fast FF. Jeg har ikke sex i hytt og pine og har heller aldri hatt det. Du kan heller ikke vite hvordan følelseslivet sitt vile utartet seg om du hadde hatt sex uten følelser, det er kun antagelser du kommer med herAnonymous poster hash: ee42e...600 Selvfølgelig er det ikke antagelser, jeg kjenner meg selv godt nok til å vite hvordan jeg selv ville følt det. At du er annerledes, er da helt greit.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #25 Skrevet 16. august 2015 Selvfølgelig er det ikke antagelser, jeg kjenner meg selv godt nok til å vite hvordan jeg selv ville følt det. At du er annerledes, er da helt greit. Desverre er det kun antagelser siden eu aldri har gått igjennom det. Du er naiv om du tror du greier å forute følelsene dine i så stor grad. Det er dessuten stor forskjell på å bli lukket og det å bli følelsesløs. Anonymous poster hash: ee42e...600 1
Gjest Mythic Skrevet 16. august 2015 #26 Skrevet 16. august 2015 Desverre er det kun antagelser siden eu aldri har gått igjennom det. Du er naiv om du tror du greier å forute følelsene dine i så stor grad. Det er dessuten stor forskjell på å bli lukket og det å bli følelsesløs.Anonymous poster hash: ee42e...600 Du vet da ingenting om meg, så det hadde vært flott om du ikke var så kategorisk. Uansett handler ikke denne tråden om meg, jeg diskuterer først og fremst generelt, men jeg prøver å få deg til å forstå at folk faktisk er forskjellige i følelsesregisteret sitt.
Gjest O.G. Skrevet 16. august 2015 #27 Skrevet 16. august 2015 Et uforpliktende forhold er ikke noe forhold, det er bortkastet tid.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #28 Skrevet 16. august 2015 Et uforpliktende forhold er ikke noe forhold, det er bortkastet tid. For din del ja. Jeg har lært mye igjennom mitt på godt og vondtAnonymous poster hash: ee42e...600 3
Gjest O.G. Skrevet 16. august 2015 #29 Skrevet 16. august 2015 For din del ja. Jeg har lært mye igjennom mitt på godt og vondtAnonymous poster hash: ee42e...600 Ja, ja.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #30 Skrevet 16. august 2015 Du vet da ingenting om meg, så det hadde vært flott om du ikke var så kategorisk. Uansett handler ikke denne tråden om meg, jeg diskuterer først og fremst generelt, men jeg prøver å få deg til å forstå at folk faktisk er forskjellige i følelsesregisteret sitt. Ja folk er forskjellige men det tar ikke bort det faktum at det kun er antagelser før du faktisk sitter i situasjonen selvAnonymous poster hash: ee42e...600 1
Gjest Mythic Skrevet 16. august 2015 #31 Skrevet 16. august 2015 Ja folk er forskjellige men det tar ikke bort det faktum at det kun er antagelser før du faktisk sitter i situasjonen selvAnonymous poster hash: ee42e...600 Du må være en av de mer påståelige og vrange personene her inne, så jeg setter strek her. Som sagt, du aner ikke noe om meg, så slutt med konklusjonene dine.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #32 Skrevet 16. august 2015 Jeg vil heller si det er motsatt. De som har sex uten å være forelsket, vil ofte fortsatt kjenne på følelser som nærhet og intimitet. Du skulle sett de personene rundtom på nettet som er 25+ og aldri har hatt noen form for sex og nærhet, ikke en gang FF. Man blir en jævla sint og rar person av sånt, tydeligvis Anonymous poster hash: 26b54...9e6 Jeg synes du har et VELDIG godt poeng der! Anonymous poster hash: a5143...2a3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #33 Skrevet 16. august 2015 Du må være en av de mer påståelige og vrange personene her inne, så jeg setter strek her. Som sagt, du aner ikke noe om meg, så slutt med konklusjonene dine. Enten det er deg eller et menneske jeg kjenner er det uansett bare antagelser i mine øyne fram til du faktisk opplever det. At du ikke tåler at jeg mener det får være ditt problem. Anonymous poster hash: ee42e...600 1
Gjest Mythic Skrevet 16. august 2015 #34 Skrevet 16. august 2015 Enten det er deg eller et menneske jeg kjenner er det uansett bare antagelser i mine øyne fram til du faktisk opplever det. At du ikke tåler at jeg mener det får være ditt problem.Anonymous poster hash: ee42e...600 For femte gang, du aner ikke hva jeg har opplevd eller ikke. Makan.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #35 Skrevet 16. august 2015 Og hva er det som er så bra ved uforpliktende forhold da? Anonymous poster hash: 64e73...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå