AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Eller foretrekker du heller å vente til den rette dukker opp når det innebærer å vente veldig lenge og kanskje aldri møte den rette?Anonymous poster hash: 16bbe...6a0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Den rette er et latterlig begrep. Det finnes flere " rette" personer. Har man lyst å være i et uforpliktende forhold ( hva du nå enn mener med det) så er jo det hwlt greitAnonymous poster hash: ee42e...600 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Jeg har nå en fast pulekompis. Dette fordi, jeg hadde ikke hatt sex på 1,5 år. Så savnet det noe helt utrolig. Men jeg og pulekompisen har jo forpliktelser ovenfor hverandre, vi skal ikke ha sex med andre, vise hverandre respekt, og være ærlige. Både om vi møter en annen, eller om vi får følelser for hverandre. Her holder begge det åpent for at det over tid kan bli noe mer mellom oss. Og vi finner på mye gøys sammen, det er ikke bare sex. Vi hadde heller ikke sex før på date nr. 4. Anonymous poster hash: 6d373...280
Sparmeg Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 (endret) Jeg har nå en fast pulekompis. Dette fordi, jeg hadde ikke hatt sex på 1,5 år. Så savnet det noe helt utrolig. Men jeg og pulekompisen har jo forpliktelser ovenfor hverandre, vi skal ikke ha sex med andre, vise hverandre respekt, og være ærlige. Både om vi møter en annen, eller om vi får følelser for hverandre. Her holder begge det åpent for at det over tid kan bli noe mer mellom oss. Og vi finner på mye gøys sammen, det er ikke bare sex. Vi hadde heller ikke sex før på date nr. 4. Anonymous poster hash: 6d373...280 Vel, om det ikke bare er sexså havner dere heller ikke i katogorien "pulekompiser" Dere har jeller ikke et uforpliktet forhold Endret 16. august 2015 av Sparmeg 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Jeg hadde ikke taklet det. Hadde ikke orket at en jeg ikke var glad i og brydde meg om klådde på meg. Så enten et fast forhold eller ingenting. Anonymous poster hash: 64e73...c80 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Så lenge begge parter er enige, så kan dere gjøre bortimost hva som helst Anonymous poster hash: 26b54...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Jeg hadde ikke taklet det. Hadde ikke orket at en jeg ikke var glad i og brydde meg om klådde på meg. Så enten et fast forhold eller ingenting. Anonymous poster hash: 64e73...c80 Du vet deter fulltmulig å være glade i noen selv om dere ikke er i etfast forhold? Jeg er glad i min FF. Skulle bare mangle etter å ha holdt på i over et år.Anonymous poster hash: ee42e...600
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Du vet deter fulltmulig å være glade i noen selv om dere ikke er i etfast forhold? Jeg er glad i min FF. Skulle bare mangle etter å ha holdt på i over et år.Anonymous poster hash: ee42e...600 Men hva hadde skjedd hvis han en dag plutselig fant ei jente han ville være sammen med? Hadde du likt det, eller blitt sjalu? Tenker at siden du er glad i han så har du jo følelser. Anonymous poster hash: 64e73...c80 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Men hva hadde skjedd hvis han en dag plutselig fant ei jente han ville være sammen med? Hadde du likt det, eller blitt sjalu? Tenker at siden du er glad i han så har du jo følelser. Anonymous poster hash: 64e73...c80 At man er glad i noen man omgåes med er helt naturlig enten man har sex eller ei. Å være glad i noen er ikke ensbetydende med at jeg har romantiske følelser for han. Det er to vidt forskjellige tingAnonymous poster hash: ee42e...600
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Synes FF er like greit, har aldri fått til et ordentlig forhold så da er det ganske praktiskt å ha noen som kan fylle opp nærhet og sex Anonymous poster hash: 0f993...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Men blir man ikke litt følelseskald ved å bare ha sex uten følelser da? Anonymous poster hash: 64e73...c80 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Vel, om det ikke bare er sexså havner dere heller ikke i katogorien "pulekompiser" Dere har jeller ikke et uforpliktet forhold Nei, men vi er ikke kjærester heller. Jeg er singel. Men noen forpliktelser til hverandre synes vi er greit, da vi har sex med hverandre over lang tid. Og det her passer meg bra. Anonymous poster hash: 6d373...280
Sparmeg Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 Nei, men vi er ikke kjærester heller. Jeg er singel. Men noen forpliktelser til hverandre synes vi er greit, da vi har sex med hverandre over lang tid. Og det her passer meg bra. Anonymous poster hash: 6d373...280 Men det er fredmeles ikke et uforpliktende forhold, ei heller ei puleforhold
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #14 Skrevet 16. august 2015 Men blir man ikke litt følelseskald ved å bare ha sex uten følelser da? Anonymous poster hash: 64e73...c80 Nei hvorfor skulle man bli det? At sex og følelser alltid henger sammen er et menneskeskapt begrep. Jeg er ikke blitt mindre følsom av å ha en pulevenn.Anonymous poster hash: ee42e...600 2
Gjest Mythic Skrevet 16. august 2015 #15 Skrevet 16. august 2015 Nei hvorfor skulle man bli det? At sex og følelser alltid henger sammen er et menneskeskapt begrep. Jeg er ikke blitt mindre følsom av å ha en pulevenn.Anonymous poster hash: ee42e...600 Men andre kan jo føle det annerledes, selv om du ikke gjør det. Vi er alle forskjellige, det handler ikke om menneskeskapt eller ikke, men at vi er skrudd sammen forskjellig. Jeg hadde hvert fall ikke klart å ha en pulekompis over lang tid uten å utvikle følelser for han. Og hvis jeg skulle hatt uforpliktende sex i hytt og pine, hadde jeg garantert blitt temmelig avstumpet i følelseslivet.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #16 Skrevet 16. august 2015 Eller foretrekker du heller å vente til den rette dukker opp når det innebærer å vente veldig lenge og kanskje aldri møte den rette?Anonymous poster hash: 16bbe...6a0 Er vel greit å være i et uforpliktende forhold, til en finner den en vil satse på. Største faren med dette er vel at den ene kan utvikle følelser og vil slite når den andre finner personen en vil være sammen med. Anonymous poster hash: 633d1...29b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #17 Skrevet 16. august 2015 Eller foretrekker du heller å vente til den rette dukker opp når det innebærer å vente veldig lenge og kanskje aldri møte den rette?Anonymous poster hash: 16bbe...6a0 Jeg er der du er. Har vært i et uforpliktende type i noen måneder. Han slo opp med meg og ville kun være venner pluss sex. Jeg har oppdaget at jeg mister han mer og mer. Og snart har han nok en ny dame, hvis han ikke allerede har. Det er ganske sårende. Så jeg føler at sånne ting er veldig sårt å være i. Men man vet jo aldri om man finner noen, så jeg er litt der ennå at jeg har lyst å holde på han, men har oppdaget at jeg mister han mer og mer. Derfor må jeg forsøke å finne noe bedre. Anonymous poster hash: 2c065...9e5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #18 Skrevet 16. august 2015 Er vel greit å være i et uforpliktende forhold, til en finner den en vil satse på. Største faren med dette er vel at den ene kan utvikle følelser og vil slite når den andre finner personen en vil være sammen med. Anonymous poster hash: 633d1...29b Ja, og man vil vel føle seg dumpet uansett når den andre parten ekskluderer en? Anonymous poster hash: 64e73...c80
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #19 Skrevet 16. august 2015 Jeg syntes sånt er litt "farlig", nettopp fordi man kan bli litt avstumpet følelsesmessig. Jeg har blitt det - så jeg er et godt eksempel på hva som kan skje, men alle er forskjellige. Jeg klarer ikke lenger å binde meg til én person eller utvikle følelser for noen lenger. Anonymous poster hash: 41b4d...6dc
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #20 Skrevet 16. august 2015 Eller foretrekker du heller å vente til den rette dukker opp når det innebærer å vente veldig lenge og kanskje aldri møte den rette?Anonymous poster hash: 16bbe...6a0 det funker ikke for meg, det er vel fordi jeg har følelser for den jeg har sex med. og jeg takler ikke sjalusien min i slike forhold. Anonymous poster hash: 2c065...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå