Gå til innhold

Hvilket smykke skal dere bære den store dagen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange ganger lurt på hvilket smykke jeg skal bruke når jeg skal gifte meg! De smykkene jeg har fått til nå av sambo passer ikke, ikke har jeg arvet noen spesielle smykker heller...

Hvilket smykke skal dere bruke? Og hvorfor falt valget på akkurat det?! Er det en spesiell historie bak det, eller er det bare fordi det passer til kjolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å bruke et smykke jeg fikk av de kommende svigerforeldrene mine. De ble så glad da vi fortalte at vi skulle gifte oss, at de kjøpte smykket for å vise sin glede og ønske meg velkommen i familien.

Det jeg fikk er halskjede og armbånd i hvitt gull med diamanter, mwd andre ord nydelig..,håper bare den kommer til å passe med resten av antrekket.

Skrevet

Jeg skal ha diademet mamma brukte når hun giftet seg. Kjede og øredobber har jeg kjøpt for anledningen.

Skrevet

Jeg skal ha perler som jeg får lånt av min venninne, de er kjempefine og passer til kjolen jeg skal ha :wink:

Skrevet

Vet ikke hvilke smykker jeg skal ha jeg. Har ingen som jeg føler passer til kjolen og dagen, så jeg må nok kjøpe dem for anledningen.

Vurderte perler, men er litt usikker. Ønsker meg egentlig noe enkelt og nett med et vakkert anheng. Gjerne hvitt gull.

Har et vakkert armbånd i gull som jeg har arvet etter farmoren min. Kunne tenke meg å bruke det, egentlig, fordi det betyr så mye for meg.

K

Skrevet

Mamma kjøpte smykket og armbåndet til meg, kjøpte det med tanke på bryllupet og håpet derfor at jeg ville like dem, noe jeg også gjorde.

Øredobbene er tidligere julegave fra foreldrene mine. De har jeg brukt mange ganger før, armbåndet og halskjedet har jeg latt ligge helt ubrukte i et år.

Smykkene var i sølv eller hvitt gull med blanke steiner og diamanter i.

Skrevet

jeg skal bruke de første smykkene jeg fikk av kjæresten sølv hjerte øredobber og et kjede med to hjerter på.

bilde

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg skal bruke de første smykkene jeg fikk av kjæresten sølv hjerte øredobber og et kjede med to hjerter på.

Det var romantisk da... :)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke, i.o.m. at det er endel mønster og blanke perler på overdelen.

Ender sikkert med å kjøpe noe enkelt noe.

Skrevet

Jeg skal ha et sølvkjede med enkelt anheng formet som et hjerte. Tiaraen er i sølv med perler og "diamanter" så jeg sto liksom fritt til å velge hva jeg ville ha, men jeg er ikke så glad i perler, derfor er hjerteanhenget i samme "krystall" som på tiaraen

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt litt på det, men jeg vet ikke enda. Må nesten se hvordan kjolen blir først.

Skrevet

Jeg har kjøpt smykker som passer til kjolen. Det er et sølvsmykke med zirkon i+matchende øredobber. Kanskje jeg finner et armbånd senere som matcher, vi får se.... :)

Skrevet

Tror jeg skal gå for et sånn smykke hvor det er mange perler samlet.. Tror det heter dråpesmykke??

Skrevet

Jeg skal låne perlekjede som ligger helt inntil halsen av mamma'n min.Om jeg skal ha armbåndet som hører til på vet jeg ikke enda.

I ørene kommer jeg kun til og ha små perle øredobber.Ikke noe som henger ned.

Skrevet

Ingen som har bilder? :(

Det så imari moro å se og bli inspirert!

Skrevet

bilde

Kjempe søtt smykke! Du er kjempe heldig som kan bruke det første smykket du fikk! Jeg har også veldig lyst å ha noe slikt som har en spesiell betydning. Jeg har også fått fine smykker av sambo, men de er alt for røffe til en sånn anledning dessverre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...