AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 ...Hvor tørker dere klærne? Anonymous poster hash: 30a17...8d1
Mippi Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 (endret) På tørkestativ på et rom jeg ikke bruker. Endret 16. august 2015 av Mippi
FantasDick Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Vi har nettopp kjøpt kombinert vask/tørk, men bruker ikke trommelen hele tiden. "Vanlig klesvask" tørker vi på tørkestativ i stua.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 På et tørkestativ på badet. Anonymous poster hash: 215ce...70f 1
Gjest Valmuen Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 På tørkestativ, som regel på gjesterommet, men stua og verandaen blir også brukt innimellom.
BlendaSensitive Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Vi har plass til tørkestativ på vaskerommet. Installert en god vifte som er fukt styrt. På sommeren tørker vi ute. Snart skal vi flytte og da blir det vel tørkestativ på badet, eller ute igjen. Finnes tørketrommel der, så blir spennende å se om vi bruker den. Men sliter jo på klær mer, og blir statisk.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Tørkestativ på badet, på sommeren tørker jeg ute.Anonymous poster hash: 9a649...8ed
Kraula Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Tørkestativ på badet eller i stua. Er plass til det begge steder foreløpig, men når vi får flere stuemøbler blir det sikkert hovedsakelig på badet.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 På tørkestativ ute Anonymous poster hash: 4b0d4...e41
Berit Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Tørkestativ på badet eller et gjesterom med vinduet litt åpent, eller en lufteventil.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Vi har vaskemaskin med 1600 omdreininger på sentrifugen, så klærene er nesten tørre etter sentrifugering. Tørkes på tørkestativ på badet, vasker ca. To maskiner for dagen. Klær skal ikke tørkes i andre rom enn våtrom, og aldri i kalde rom/rom med åpne vindu. Fukt samler seg da bak møbler eller på kalde flater, det slår seg og muggen gror. Trodde dette var vanlig folkeopplysning folk visste? Anonymous poster hash: 614c5...6d5 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 Øh, blir sikkert kastet høygalfer etter nå, men av oppriktig nysgjerrighet; har du aldri brukt tørkestati TS? Bare nysgjerrig på hvordan det har gått for seg. Men ja, tørkestativ:) Nå har jeg så lita leilighet at det må stå i den trange gangen slik at jeg ikke får opp døra til klesskapet og der med kjefter og smeller Så hender jeg hiver det ut på balkongen. Har dog også overlevd uten tørkestativ; hengt ting over dusjkabinettet, over stoler, klemt ting fast i skuffer og skap, osv. Anonymous poster hash: 877d8...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #14 Skrevet 16. august 2015 *snipp* Klær skal ikke tørkes i andre rom enn våtrom, og aldri i kalde rom/rom med åpne vindu. Fukt samler seg da bak møbler eller på kalde flater, det slår seg og muggen gror. Trodde dette var vanlig folkeopplysning folk visste?Anonymous poster hash: 614c5...6d5 Trodde det var vanlig folkeopplysning som folk visste at ikke alle har stor nok plass til å kunne tørke på våtrom... Anonymous poster hash: 877d8...2ad 21
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #15 Skrevet 16. august 2015 Øh, blir sikkert kastet høygalfer etter nå, men av oppriktig nysgjerrighet; har du aldri brukt tørkestati TS? Bare nysgjerrig på hvordan det har gått for seg. Men ja, tørkestativ:) Nå har jeg så lita leilighet at det må stå i den trange gangen slik at jeg ikke får opp døra til klesskapet og der med kjefter og smeller Så hender jeg hiver det ut på balkongen. Har dog også overlevd uten tørkestativ; hengt ting over dusjkabinettet, over stoler, klemt ting fast i skuffer og skap, osv. Anonymous poster hash: 877d8...2ad Såklart jeg bruker tørkestativ! Men lurer litt på hva andre gjør. Om de tørker i stua, utendørs eller andre løsninger. Anonymous poster hash: 30a17...8d1 1
Gjest lipgloss Skrevet 16. august 2015 #16 Skrevet 16. august 2015 har tørketrommel men undertøy og strømpebukser henger jeg på tørkestativ på badet,er ikke så lurt å bruke stua pga fuktighet:)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #17 Skrevet 16. august 2015 har tørketrommel men undertøy og strømpebukser henger jeg på tørkestativ på badet,er ikke så lurt å bruke stua pga fuktighet:) Ja, sikkert mye bedre med kjøkkenet! Anonymous poster hash: 5076b...e59
Luckiness Skrevet 16. august 2015 #18 Skrevet 16. august 2015 (endret) Trodde det var vanlig folkeopplysning som folk visste at ikke alle har stor nok plass til å kunne tørke på våtrom... Anonymous poster hash: 877d8...2ad Skal vel holde å lufte, ha gjennomlufting eller vifte på...Flere hundretusen hjem i Norge tørker klær i andre rom enn våtrom. Tror det går fint hos de fleste. Endret 16. august 2015 av Tekola 3
-ssi Skrevet 16. august 2015 #19 Skrevet 16. august 2015 Har tørketrommel, men bruker den kun hvis det er pøsregn og jeg har noe som MÅ vaskes og tørkes akkurat den dagen. Ellers tørker jeg på stativ ute eller på badet. Aldri tørkestativ i stua, det er noe av det verste jeg ser. Hadde det selv da jeg bodde i blokkleilighet med knøttlite bad, men da flyttet jeg det inn på soverommet hvis jeg fikk besøk.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #20 Skrevet 16. august 2015 Mitt står alltid i stua, Da jeg ikke har plass noe annet sted. Men jeg har aldri besøk, så stygt eller ikke, det plager ikke meg. Og hadde jeg hatt besøk, hadde ikke brydd meg da heller. Anonymous poster hash: 78a09...f0b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå