AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Hvor mange timer i uka bruker dere på deres egen hobby? Og hvor mange timer kan dere akseptere at partneren driver med sin hobby? Jeg tenker fortrinnsvis på hobbyer utenfor hjemmet. Og etter barnas leggetid? Anonymous poster hash: 17ffb...b82
Catlin Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Minimalt med tid til egne hobbyer. På en god uke har jeg kanskje et par timer til sammen i løpet av uka - og da er dette FØR leggetid
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Hobbyer utenfor hjemmet? Utenfor jobb? ingen. Er alenemor, har ikke råd og ikke mulighet. Legger heller litt penger i barnets fritidsaktivitet. Ja, det har "bare" en aktivitet, syns det holder. Men ellers, yoga hjemme i stua, tegner, strikker, hekler, lager god mat, leser bøker... Det meste jeg gjør involverer mitt barn, så egne hobbyer foregår hjemme det også. Anonymous poster hash: e5eaf...786
Snabeltann Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Begge trener stort sett hver dag. 1-1,5 timer. Av og til gjør vi det sammen. Eldste narnet passer da de yngre.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Begge trener stort sett hver dag. 1-1,5 timer. Av og til gjør vi det sammen. Eldste narnet passer da de yngre. ..i Narnia? Anonymous poster hash: b6d28...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå