Gå til innhold

Arrow <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat oppdaget Arrow og blitt hektet på serien. Og for en kjekkas! 

Litt rart det at ingen kjenner han igjen når han har på hetta men det er vel en del av historen. 

Anonymous poster hash: a9456...4e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg elsker Arrow. Har desverre sett alt ferdig, og skulle så ønske at det var mer.

Det der med hetten er litt teit ja. :P Menmen, utrolig kjekk er han vertfall! Heeerlighet dåner hver gang jeg ser han. :P

20131209031420a0dni0ml803a012o.jpg

Anonymous poster hash: 451b2...753
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Gleder meg til sesong 4  :danse: Ikke mange dagene igjen :bolledeig: Blir verre å vente på det Flash som ikke begynner før i Oktober  :grine:

Men ja, det er en del av historien samtidig så beveger han seg i mørke kriker og kroker, ofte så blir ikke mye av ansiktet hans sett av motparten. Jeg syns det er verre med Supermann. "Av med briller, på med briller." Men det er vell en del av det, du tror jo ikke noen du kjenner er en superhelt... 

Endret av Steve Rogers
Skrevet

Gleder meg til sesong 4  :danse: Ikke mange dagene igjen :bolledeig: Blir verre å vente på det Flash som ikke begynner før i Oktober  :grine:

Men ja, det er en del av historien samtidig så beveger han seg i mørke kriker og kroker, ofte så blir ikke mye av ansiktet hans sett av motparten. Jeg syns det er verre med Supermann. "Av med briller, på med briller." Men det er vell en del av det, du tror jo ikke noen du kjenner er en superhelt... 

Hvor kan jeg få sett sesong 3?

Anonymous poster hash: ed93c...945

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Hvor kan jeg få sett sesong 3?

Anonymous poster hash: ed93c...945

Watchtvseries.se pleier jeg å bruke. Ble faktisk tipset om siden av en annen på KG :-) er vell bare to-tre dager igjen nå så bare å benke seg klar :-) Endret av Steve Rogers
Gjest HerName
Skrevet

Gleder meg sykt til neste sesong!  :danse:  Vurderer å ha en nedtelling til sesongstart  :fnise:

Skrevet

Når er sesongstart?!?

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Når er sesongstart?!?

Torsdag eller fredag sendes det på amerikansk tv, 90 % sikker på at det er torsdag. 

Skrevet

Torsdag eller fredag sendes det på amerikansk tv, 90 % sikker på at det er torsdag. 

Så tidlig??!!? Da har jeg noe å glede meg til. :)

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Så tidlig??!!? Da har jeg noe å glede meg til. :)

Haha! Tror jeg har en dårlig dag i dag, måtte google nå og fant 7 oktober!  :fnise: Så da var det plutselig fryktelig lenge til... Aner ikke hvor jeg har fra at det starter i august, men må bare beklage altså! :)

Skrevet

Haha! Tror jeg har en dårlig dag i dag, måtte google nå og fant 7 oktober!  :fnise: Så da var det plutselig fryktelig lenge til... Aner ikke hvor jeg har fra at det starter i august, men må bare beklage altså! :)

Hehe det går helt fint! Lett å lese feil. :)

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Er ikke dette samme type serie som Smallville ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...